شناسهٔ خبر: 27410749 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

کاویانی‌راد:

قانون درصد آزادگی بازنگری شود

گروه فرهنگی ـ معاون فرهنگی آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر ضرورت بازنگری درصد آزادگان، اظهار کرد: آزادگان اسوه صبر و مقاومت و ذخیره انقلاب هستند‌.

صاحب‌خبر -

قانون درصد آزادگی بازنگری شود

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی‌راد، معاون فرهنگی آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران، امروز پنج‌شنبهT ۲۵ مرداد در مراسم بزرگداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی که در مجتمع توان‌بخشی ایثار لرستان برگزار شد، اظهارکرد: هر روز که می‌گذرد و هر فشاری که رخ می‌نماید بیشتر می‌توان شد متوجه شد خداوند ذخیره‌های خود را برای چه زمانی نگه داشته است.
وی آزادگان را ذخیره‌ای برای امروز ما برشمرد و گفت: وضعیت ما در این موقعیت هر قدر هم سخت باشد اندکی از هزاران دشواری اسارت آزادگان نیست.
کاویانی با ذکر این مطلب که وقتی همه حس می‌کنند به انتهای مشکلات رسیده‌اند کافی است پای حرف آزادگان بنشینند تا بفهمند سختی به چه معناست، خاطرنشان کرد: مشکلات و وضعیت امروزی ما قابل قیاس با رنج دوران اسارت آزادگان نیست.
معاون فرهنگی آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با ذکر این مطلب که آزادگان کسانی هستند که سختی‌های دیگران در برابر آن‌ها هیچ است، اضافه کرد: در حدیثی از پیامبر اکرم(ص) آمده است که کسی در برابر مصیبتی صبر کند اجر هزار شهید دارد.

آزادگان نجات دهنده کشور از مشکلات و تزریق کننده خودآگاهی هستند

وی با اشاره به این‌که امروز آزادگان مشکلات فراوانی دارند، افزود: ممکن آیات زمانی مسئله شیوه درصد آزادگی، رفاهی و مسکن حل شود اما از روزی باید ترسید که وقتی آزاده‌ای شکافی ببیند که از آن شکاف حاصل دستاورد او خارج شود.
کاویانی‌راد به وجود ۴۲ هزار آزاده در کشور اشاره کرد و گفت: ما با وجود سختی‌ها اسارت، آزادگان نجات دهنده کشور از مشکلات و تزریق کننده خودآگاهی است.

نظر شما