شناسهٔ خبر: 27410666 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تداخل عید سعید قربان با بازی های آسیایی جاکارتا 2018

همزمانی عید سعید قربان با بازی های آسیایی 2018 در کشور مسلمان اندونزی برگزارکنندگان این بازی ها را بر آن داشت برای مقابله با فروشندگان دام زنده تدابیری اتخاذ کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بازی های آسیایی 2018 از روز 18 اوت به طور رسمی در  جاکارتای اندونزی آغاز خواهد شد و با توجه به در پیش بودن عید سعید قربان، برگزارکنندگان این رقابت ها در تلاش هستند مانع از فروش دام زنده در اطراف ورزشگاه ها و محل های برگزاری مسابقات بشوند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.
به همین منظور صدها مامور برای برخورد با فروشندگان دام زنده در اطراف محل های برگزاری بازی ها بخصوص منطقه «پولوماس» مستقر شده اند. پیست های اسب دوانی و سوارکاری در این منطقه واقع شده اند و مسئولان اطمینان داده اند که این منطقه عاری از دام خواهد بود.
رئیس سازمان نظم عمومی جاکارتا در این باره گفت: ما تنها 250 نفر را به شرق اعزام کرده ایم. وی افزود این ماموران در اطراف پیست بین المللی بی ام ایکس و پیست بین المللی دوچرخه سواری نیز گشت زنی خواهند کرد.
ایرما بودیانی از مقامات شیلات، کشاورزی و امنیت غذایی شرق جاکارتاگفت هدف از این ممنوعیت جلوگیری از گسترش سیاه زخم در بین اسب هایی است که در بازی های آسیایی شرکت دارند.
ذبح قربانی در حدود 35 مسجد در شش منطقه فرعی در عید قربان ممنوع است. این سازمان به مردم پیشنهاد کرد که حیوانات قربانی را در خانه های کشتارگاه شهر ذبح کنند و وعده داده است که هیچ هزینه ای از آنها دریافت نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: لیست رشته‌های اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸+زمان بندی مسابقات


انتهای پیام/


ذبح قربانی و بازی های آسیایی 2018

 

نظر شما