شناسهٔ خبر: 27410620 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

در مراسم اختتامیه مسابقات قرآن کریم؛

امیر سیاری: با مجاهدت مسئولان و مردم از پس تهدیدات بر می آییم

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: آمریکا می‌خواهد اثر خودرا در زمینه تحریم بر جامعه مااحساس کند. اطمینان داریم که با پای کار آمدن مجاهدانه مسئولان ومردم، می‌توانیم از پس این تهدیدات نیز بربیاییم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در مراسم اختتامیه مسابقات قرآن کریم خواهران شاغل و خانواده‌های کارکنان ستاد ارتش که صبح امروز (پنجشنبه ۲۵ مرداد) در دانشگاه علوم پزشکی ارتش برگزار شد، گفت: فردا سالروز بازگشت آزادگان قهرمان ما به مام میهن است، کسانی که در بدترین شرایط ماندند و زندگی کردند و مقاومت و ازخودگذشتگی از خود نشان دادند و در مقابل تفکرات دشمن قد خم نکردند.

وی با بیان اینکه وقتی که آزادگان ما در عراق بودند، این عراقی‌ها بودند که اسیر ما شده بودند، افزود: خلبان شهید حسین لشکری در ۱۸ سالگی اسیر شد و در ۴۶ سالگی به میهن بازگشت؛ وقتی که لشکری اسیر شد یک کودک ۴ ماهه بدون دندان داشت و وقتی به کشور بازگشت، همان کودک دندانپزشک شده بود.

معاون هماهنگ کننده ارتش در ادامه با بیان اینکه دشمنان پس از پیروزی انقلاب، هیچ‌گاه نمی‌خواستند که ما پیشرفت کنیم چراکه منافع خود را از دست داده بودند، گفت: ایجاد درگیری های قومی و مذهبی، راه‌اندازی موج ترور و راه‌اندازی یک جنگ تحمیلی، مهمترین اقدلمات دشمن برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران در سال‌های ابتدایی انقلاب بود.

امیر سیاری با بیان اینکه نتیجه پیروی از دین و قرآن، نشان داد که ما می‌توانیم در برابر یک دشمن تا بن دندان مسلح پیروز شویم، عنوان کرد: با ۴۰ ساله شدن انقلاب، نباید گمان کنیم که تهدیدات علیه ما تمام شده بلکه این تهدیدات روز به روز شدیدتر شده‌اند.

وی با بیان اینکه دشمنان نمی خواهند درک کنند جمهوری اسلامی ایران زیر بار زورگویی و هژمونی و استعمار دیگران نمی‌رود، گفت: در شرایطی که فکر و ذهن تصمیم‌گیرندگان ما در خط دشمن باشد (استعمار فرا نو) دشمن دیگر نیازی به استعمار کشور ما ندارد.

معاون هماهنگ ارتش با بیان اینکه ما امروز سه نوع تهدید داریم، گفت: تهدید سخت، تهدید نرم و تهدید روز، تهدیدهای فعلی دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران هستند.

امیر سیاری ادامه داد: اگر ما آمادگی مقابله با دشمن را نداشته باشیم آنها قطعا به ما حمله می‌کنند؛ دشمن شرق و غرب ما را گرفته و در اطراف ما پایگاه نظامی ایجاد کرده اما قدرت بازدارندگی ما آنها را متوقف کرده است. افزایش توان دفاعی و رزمی و صدالبته ارتقای معنویت و ایمان، موثرترین راهکار برای تقویت بازدارندگی در برابر دشمن است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری از سال‌ها پیش هشدارهای ناتوی فرهنگی و شبیخون فرهنگی را داده بودند، گفت: ما امروز عملا درگیر جنگ نرم دشمن هستیم و نسخه مقابله با جنگ نرم دشمن، استفاده از مفاهیم قرآنی و ارزش‌های انقلاب و حرکت در خط ولایت است.

رییس ستاد ارتش در پایان با بیان اینکه تحریم از جمله تهدیدات روز ماست، خاطرنشان کرد: آمریکا به انحاء مختلف می‌خواهد اثر خود را در زمینه تحریم بر جامعه ما احساس کند و ما اطمینان داریم که با پای کار آمدن مجاهدانه مسئولان و مردم، می‌توانیم از پس این تهدیدات نیز بربیاییم.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما