شناسهٔ خبر: 27410333 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شهروند | لینک خبر

تریبون

صاحب‌خبر -

کاهش سهم ایران به 11‌درصد صحت ندارد
 محمدجواد ظریف، وزیر امورخارجه به مسائل پیش آمده در مورد کنوانسیون رژیم حقوقی دریای خزر واکنش نشان داده و این‌که گفته می‌شود ایران از حق خود در دریای خزر کوتاه آمده است را تکذیب کرد. او در پاسخ سوالی مبنی بر این‌که برخی این شبهات را مطرح می‌کنند که سهم ایران ۵۰‌درصد بوده و درحال حاضر به ۱۱‌درصد رسیده است، آیا صحت دارد؟ گفت: نخیر در هیچ زمانی، در گذشته 50‌درصد بوده و نه الان ۱۱‌درصد یا هر عدد دیگری است. جز کشورهای روسیه و قزاقستان سهمی هنوز تعیین نشده است.

از وزیر هم تحقیق می‌کنیم
 حجت ‌الاسلام‌ والمسلمیـــن  محمدجعفــــر منتظری، دادستان کل کشور گفت: در پرونده‌های اقتصادی لازم باشد از وزیر هم تحقیق می‌کنیم. او ادامه داد: کار تحقیقات و بررسی‌ها زمان‌بر است و متناسب با پیشرفت کار، هر مقام و مسئولی که نیاز باشد احضار می‌شود، از رئیس‌کل و مدیر و معاون وزیر و حتی لازم باشد از وزیر تحقیقاتی انجام می‌شود. دادستان کل کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که چرا رئیس سابق بانک مرکزی احضار نشده، گفت که از کجا می‌دانید احضار نشده است.

برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها در اتاق کارم می‌خوابم
 حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مجلس در توییتر خود به واکنش‌ها درخصوص خوابیدنش در اتاق کار پاسخ داد و نوشت: «گفتم در تهران خانه‌ای ندارم و در اتاق کارم در مجلس می‌خوابم. دیدم برخی عزیزان تعجب کردن و باورش براشون سخت بود. باید بگم که شخصا سه نماینده دیگه رو می‌دونم که خانواده‌شون در حوزه انتخابیه سکونت دارن و خودشون برای صرفه‌جویی در هزینه و زمان شب‌ها در همان اتاق کارشون در مجلس می‌خوابن.»

 

نظر شما