شناسهٔ خبر: 27409888 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معرفی مکان های عرضه دام به مناسبت عید فطر

به مناسبت عید فطر مکان محصور برای عرضه دام انتخاب و به شهروندان معرفی می شود .

صاحب‌خبر -

معرفی مکان های عرضه دام به مناسبت عید فطرخانی معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت: ناظرین بهداشتی و شرعی دامپزشکی بر مکان هایی که با همکاری سازمان جهاد کشاورزی، شهرداری و سایر دستگاه های ذیربط برای عرضه دام در ایام عید سعید قربان پیش بینی شده، نظارت کامل دارند.

وی گفت : برخی دامداران دام هایشان را برای روز عید قربان نگهداری کردند و به همین جهت برای تامین دام مشکل خاصی وجود ندارد.

خانی افزود : هر سال با همکاری شهرداری 10 تا 12 مکان محصور برای عرضه دام انتخاب و به شهروندان معرفی می شود.

وی افزود : در این مکان ها ناظران بهداشتی دامپزشکی برای معاینه اولیه و تایید سلامت دام حضور دارند و تمام خدمات این مکان ها برای مشتریان رایگان است.

وی در ادامه به حضور نمایندگان ادارت استاندارد و تعزیرات حکومتی برای نظارت بر وزن و قیمت ها نیز حضور دارند.

وی همچنین به حضور نمایندگانی از طرف کمیته امداد و سازمان بهزیستی برای دریافت نذورات و هدیه مردم به نیازمندان در میادین دام اشاره کرد و گفت: در روز عید قربان از میادین غیر مجاز در راستای جلوگیری از فروش دام مریض خارج از نظارت دامپزشکی و افزایش قیمت خارج از نظارت سازمان بازرسی ممانعت به عمل می آید.

خانی با بیان اینکه این نظارت ها به صورت مستمر بر قیمت ها نیز اعمال خواهد شد اظهار امیدواری کرد امسال با همکاری همه دستگاه به بهترین نحو انجام دهیم.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

نظارت ناظرین بهداشتی و شرعی دامپزشکی بر مکان های عرضه دام

 

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما