شناسهٔ خبر: 27409693 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

هایدل، مدیر ورزشی شالکه: حتما یک دفاع چپ خواهیم خرید

مهران عبدالملكی

شالکه برای به خدمت گیری بازیکن، با ۱۱ باشگاه انگلیسی در تماس بوده است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- کریستین هایدل، مدیر ورزشی باشگاه شالکه عنوان کرد که باشگاهش در پی به خدمت گیری بازیکن از لیگ برتر انگلستان بوده است اما قیمت های آنها بسیار بالا بوده اند.

به گزارش اسکای اسپورتس، باشگاه شالکه در طی ۲ هفته کذشته با بازیکنانی از لیگ جزیره در ارتباط بوده است که از میان آنها می توان به دنی درینک واتر و لوفتوس چیک از چلسی، و دنی رز از تاتنهام اشاره کرد. کریستین هایدل در مصاحبه مطبوعاتی چهارشنبه، در گفتگویی نه چندان مفصل به بیان اهداف کلی آبی های سلطنتی تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی آلمان در ۳۱ آگوست پرداخت. او گفت: 

ما بیشتر از ۲ خرید انجام نخواهیم داد؛ و حقیقت امر این است که در قبال انجام خرید دوم مطمئن نیستیم. فقط می توانم بگویم که ما حتما یک دفاع چپ را به خدمت می گیریم. ما با این بازیکن در طی هفته گذشته صحبت های جدی داشتیم و می توانم بگویم که در روزهای آتی، این قرارداد را رسمی خواهیم کرد.

گمان می رود که این دفاع چپ برای شالکه چیزی حدود ۷ ملیون یورو هزینه در بر داشته باشد مادامی که بنا به شواهد، خرید دوم شالکه هافبک بایرن مونیخ سباستین رودی ، و با مبلغ ۱۵ ملیون یورو است که بنا به نظر هایدل، به دلیل بالا بودن قیمت این بازیکن، شالکه درصدد امضای قراردادی قرضی همراه با شرط خرید است. اگرچه شالکه در این مهم، باشگاه آر بی لایپزیش را رقیب خود می بیند.

نظر شما