شناسهٔ خبر: 27409255 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فارس گزارش می دهد

قرائت دعای عرفه در دانشگاه‌های مختلف/ زمانی برای اجابت دعا

با نزدیک شده به روز نهم ذیحجه و روز عرفه دفاتر نهاد مقام معظم رهبری، تشکل‌ها و هیئت‌های دانشجویی در دانشگاه‌های مختلف خود را برای برگزاری یک مراسم معنوی باشکوه و قرائت دعای عرفه آماده می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با نزدیک شده به روز نهم ذیحجه و روز عرفه دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، تشکل‌ها و هیئت‌های دانشجویی در دانشگاه های مختلف خود را برای برگزاری یک مراسم معنوی باشکوه و قرائت دعای عرفه آماده می کنند.

 

* قرائت دعای عرفه توسط حجت الاسلام حاج علیرضا پناهیان در دانشگاه تهران

بر همین اساس هم نوا با ضیوف الرحمن در صحرای عرفات، قرائت دعای عرفه توسط حجت الاسلام علیرضا پناهیان برگزار خواهد شد.

این مراسم معنوی سه‌شنبه ۳۰ مرداد ماه از ساعت ۱۴ در مسجد دانشگاه تهران برگزار می شود و در حاشیه مراسم غرفه اندیشه و نشاط ویژه کودکان هم دایر خواهد شد.

 

گفتنی است ورود از درب‌های خیابان ۱۶ آذر و خیابان قدس دانشگاه تهران برای عموم مردم آزاد می‌باشد.

* برگزاری مراسم معنوی دعای عرفه در دانشگاه امام صادق (ع)

همچنین مراسم یادبود شهدای منا و حج دانشگاه امام صادق (ع) همراه با زمزمه دعای روح بخش عرفه ۳۰ مرداد در مسجد دانشگاه این دانشگاه برگزار می‌شود.

 


بر اساس این گزارش، دعای عرفه توسط حجت الاسلام میرلوحی قرائت و این مراسم از ساعت ۱۵ در مسجد دانشگاه آغاز می‌شود.

*  قرائت دعای عرفه در مسجد دانشگاه شریف توسط حجت‌الاسلام قاسمیان

همزمان با فرارسیدن نهم ذی‌الحجه و روز عرفه، روز دعا و استغفار، هیئت‌الزهرای مسجد دانشگاه صنعتی شریف اقدام به برگزاری مراسم پرفیض قرائت دعای امام حسن علیه‌السلام در روز عرفه می‌کند. 

 

این مراسم نورانی با قرائت دعای عرفه توسط حجت‌الاسلام قاسمیان و با حضور عاشقان ساحت مقدس ائمه اطهار علیهم‌السلام، سه شنبه سی‌ام مرداد ماه ساعت 15 در مسجد دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

* برگزاری مراسم عرفه در دانشگاه های مختلف کشور

به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم پرفیض دعای عرفه امسال در دانشگاه‌های مختلف کشور برگزار می‌شود و هزاران نفر از دانشجویان در سراسر کشور با شرکت در این مراسم از برکات آن بهره مند خواهند شد. دانشگاهیان برای اطلاع از زمان و مکان برگزاری این مراسم می توانند به دفاتر نهاد در دانشگاه های خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما