شناسهٔ خبر: 27408707 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اتوئو در دوحه پا به توپ شد (عکس)

مهاجم کامرونی به عنوان سرشناس ترین ستاره تازه وارد به لیگ ستارگان همچنان مورد توجه اهالی فوتبال و طرفداران در این کشور قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، ساموئل اتوئو به عنوان سورپرایز مالکان باشگاه القطر با امضای قراردادی یکساله در آخرین روزهای فوتبال حرفه ای خود به جمع ستاره های سرشناس شاغل در این کشور کوچک حاشیه خلیج فارس پیوست تا طی روزهای گذشته در صدر اخبار و حواشی قرار داشته باشد.

 


کمیته برگزاری لیگ ستارگان در همان ساعات اولیه معرفی ستاره سابق بارسلونا و اینتر از او برای حضور در تیزر فصل جدید لیگ ستارگان با پیراهن جدید باشگاه القطر دعوت کرد تا تصاویر او در این مراسم بازتاب گسترده ای داشته باشد، مراسمی که باعث شد تا ساموئل اتوئو با ستاره های ایرانی شاغل در قطر نیز روبرو شود.

 


مهاجم کامرونی شب گذشته اولین جلسه تمرینی خود با هم تیمی های جدیدش در القطر را برگزار کرد تا خود را برای اولین بازی در این رقابت ها آماده کند. عجیب این که بسیاری از خبرنگاران و عکاسان قطری با هجوم به کمپ تمرینی باشگاه القطر اقدام به پوشش رسانه ای پابه توپ شدن ساموئل اتوئو کردند تا مشخص شود که ستاره کامرونی یکی از مهم ترین بازیکنان این فصل لیگ ستارگان خواهد بود.

 

برچسب‌ها:

نظر شما