شناسهٔ خبر: 27407570 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اظهارات سرمربی رقیب پرسپولیس

معلول: هدف ما قهرمانی در آسیاست/چشم زخم باعث مصدومیت بازیکنان اصلی ما شد!

سرمربی الدحیل قطر پس از دیدار با پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هدف اصلی خودشان را قهرمانی در آسیا عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، نبیل معلول، سرمربی تیم فوتبال الدحیل در مصاحبه با روزنامه الوطن قطر درباره هدفشان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: هدف اصلی ما قهرمانی در آسیا و راه یابی به رقابت های جام باشگاه های جهان است. می خواهم دوباره تاریخ را تکرار کنم چون با تیم الترجی تونس موفق به این کار شدیم و به جام باشگاه های جهان راه پیدا کردم. به نظرم تمام مسئولان باشگاه الدحیل نیز من را برای رسیدن به این هدف حمایت می کنند.

وی درباره مصدومیت چند بازیکن کلیدی اش در مدت زمان کوتاهی که به الدحیل آمده این طور واکنش نشان داد و گفت: اولا مصدومیت قضا و قدر الهی است اما به نظرم چشم زخم حسودان باعث شد تا بازیکنان کلیدی ما یکی پس از دیگری مصدوم شوند. یوسف المساکنی و پس از آن کریم بوضیاف و پس از آن اسماعیل محمد و الان عاصم مادبو همه قربانی چشم زخم حسودان هستند و چشم زخم حق است.

الدحیل رقیب پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است. بازی رفت این دو تیم در تاریخ 6 شهریور در دوحه برگزار می شود.

انتهای پیام/س

نظر شما