شناسهٔ خبر: 27406462 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

امام جمعه موقت كاشان:

رهبري در سخنراني اخير خود دشمن را تحقير و خلع سلاح كرد

امام جمعه موقت كاشان خلع سلاح كردن دشمن را از ويژگي هاي رهبري دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنراني اخير خود در جمع هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم دشمن را تحقير و خلع سلاح كردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامي تبار چهارشنبه شب در ديدار با خانواده شهيد وزيري نژاد با اشاره به ويژگي هاي متعدد رهبري، گفت: يكي از ويژگي هاي رهبري داشتن قدرت مديريت بحران در هر شرايطي است.

وي با بيان اينكه حضرت زينب(س) قدرت مديريت بحران در كربلا و دوره سخت و طاقت فرساي اسارات را داشت، افزود: امروز كسانيكه قصد نوشتن تز مديريت بحران دارند، بهترين الگو براي آنها مديرت بحران حضرت زينب(س) است.

حجت الاسلام اسلامي تبار گفت: فرمانده كاروان اسراي كربلا حضرت زينب(س) با قدرت و صلابت بحران كربلا و كاروان اسرا را مديريت كرد و اين كاروان پرافتخار را با عزت و سلامت و مسؤوليت پيام رساني كاروان اسراي كربلا راكه بر عهده داشت توانست به سلامت به مدينه برساند.

وي افزود: امروز رهبر معظم انقلاب نيز در جهان تنها رهبري است كه قدرت خارق العاده اي در مديريت بحران و در مواقع حساس كشور دارد كه مصادق عيني آن سخنراني اخير معظم له است كه با آرامش خاطر راهبردهاي انقلاب و نظام اسلامي ايران را تبيين كرد.

امام جمعه موقت كاشان با اشاره به وجود مشكلات اقتصادي، گفت: امروز رهبر معظم انقلاب در برابر مشكلات اقتصادي كشور با آرامش و صبوري در حال مديريت بحران به وجود آمده اقتصادي كشور است.

به گفته وي، در دوره بحراني جنگ تحميلي و هجوم ناجوانمردانه وسيع دشمن و مشكلات داخلي امام خميني(ره) نيز مشكلات آن دوره تشبيه به پرتاب سنگي از سوي يك ديوانه اعلام كرد تا ثابت كند قدرت مديريت بحران آن دوره را كه دشمن ناجوانمردانه و با حمايت همه كشورهاي دنيا با هدف نابودي انقلاب اسلامي نو پا آمده بود را دارد.  

حجت الاسلام اسلامي تبار با اشاره به اينكه امام خميني(ره) هنگام شهادت باهنر و رجايي و 72 تن از مسؤولان عالي رتبه كشور نيز مديريت بحران خود را ثابت كرد و كشتي انقلاب اسلامي را به ساحل نجات رسانيد، گفت: امروز نيز در دوره سخت مشكلات اقتصادي كشور رهبر معظم انقلاب بر اوضاع مسلط است و مديريت بحران دارد.

وي افزود: رهبر معظم انقلاب در شرايط اقتصادي امروز تشخيص درد و درمان دارد و در سخنراني اخير خود با ارائه راهكارهاي مقابله با جنگ اقتصادي دشمن، علني اعلام كرد درد مشخص است و درمان آن نيز مشخص است و تنها مشكل درمان درد است كه تا كنون به دليل سوء مديريت درد درمان نشده است.

امام جمعه موقت كاشان مشكل اساسي كشور در مقابله با مشكلات اقتصادي را سوء مديريت دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب بارها در انتخاباتي كه برگزار شده است اعلام كرده است هر راي مردم به هر كانديدايي به معناي سپردن سرنوشت كشور به مدت چهار به كسي است كه به او راي داده ايد.

وي اظهار داشت: امروز كشور در حل مشكلات اقتصادي دچار سوء مديريت است و مسائلي همچون اشرافي گري و اختلاس و عدم پيش بيني آينده از سوي مسؤولان شرايط موجود را رقم زده است و در حاليكه دشمن شبانه روز در حال برنامه ريزي مسؤولان كشور نتوانسته اند وضعيت كنوني كشور را پيش بيني و براي آن برنامه ريزي داشته باشند.

حجت الاسلام اسلامي تبار گفت: تشخيص درد اقتصادي كشور مشخص است و درمان آن نيز مشخص است اما مسؤولان نسبت به درمان آن هيچگونه اقدام عملي انجام نداده اند اما با اين وجود بايد از دولت حمايت كرد تا باكمك يكديگر كشور را اداره كند.

امام جمعه موقت كاشان، خلع سلاح كردن دشمن را از ويژگي هاي رهبري دانست و عنوان كرد: رهبر معظم انقلاب در سخنراني اخير خود در جمع هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم دشمن را تحقير و خلع سلاح كرد.

به گفته وي رهبر بايد جبهه حق را شارژ كند و جبهه باطل را تحقير و تضعيف كند، از اين رو دشمن  از يك طرف تهديد به جنگ مي كند و از طرف ديگر موضوع مذاكره را مطرح مي كند.

حجت الاسلام اسلامي تبار به اشاره به اين فرمايش رهبري مبني بر اينكه دشمن هيچگاه وارد جنگ با ايران نخواهد شد و يكي بزند 10 تا خواهد خورد، گفت: اگر دشمن توان جنگيدن با ايران را داشت لحظه اي را براي حمله به ايران از دست نمي داد اما چون توان حمله نظامي ندارد اقدام به تهديد مي كند.

وي با اشاره به اينكه دشمن از جمهوري اسلامي ايران وحشت و هراس دارد، ابراز کرد: آينده نگري و درايت رهبري در تقويت بنيه نظامي و قدرت موشكي ايران است كه دشمن را به وحشت و هراس انداخته و قدرت مقابله نظامي را از دشمن گرفته است.  

به گفته وي، مذاكره با دشمني كه براي مقابله با نظام جمهوري اسلامي ايران اهدافي را براي خود تعيين كرده است و از اهداف خودش يك گام عقب نشيني نمي كند و در مذاكرات پول نقد دريافت و وعده مي دهد و به وعده خود هم عمل نمي كند مذاكره معنايي ندارد.

حجت الاسلام اسلامي تبار گفت: دشمن در جنگ نظامي و فرهنگي و امنيتي با ايران شكست خورده است و تنها گزينه باقي مانده برايش جنگ اقتصادي است كه آغاز كرده است.

امام جمعه موقت كاشان اظهار داشت:ايران در جنگ امنيتي به پيروزي رسيده است و كشور در امنيت كامل داخلي و مرزي است و رهبري سالها است دشمن را پشت مرزهاي كشور زمين گير كرده است، اما آمريكا كه مدعي است ابرقدرت جهان است توان برقراري امنيت كشور خود را ندارد./1307/پ203/ب1

نظر شما