شناسهٔ خبر: 27406409 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پس از قهرمانی در سوپر کاپ اروپا

کاستا: کلید موفقیت ما تلاش و تواضع بود/ به دنبال انتقام فینال‌های باخته مقابل رئال بودیم

بهترین بازیکن سوپر کاپ اروپا گفت:ما باید با تمرکز بالا مقابل رئال بازی می کردیم و این کار را انجام دادیم و در پایان موفق شدیم بازی را به نفع خودمان به پایان ببریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار سوپر کاپ اروپا بین رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و اتلتیکو مادرید قهرمان لیگ اروپا از ساعت 23 و30 دقیقه شب گذشته در ورزشگاه تالین کشور استونی برگزار شد.این دیدار حساس که دربی شهر مادرید نیز به حساب می آمد با نتیجه 4 بر 2 به سود اتلتیکو خاتمه یافت تا شاگردان سیمئونه بر قله اروپا بایستند.

دیگو کاستا، مهاجم اتلتیکو مادرید و ستاره بی چون و چرای این دیدار با زدن 2 گل حساس به رئال پس از قهرمانی گفت: می دانستیم بازی بسیار سختی را پیش رو داریم. مقابل بازیکنان بسیار خوبی حضور پیدا کردیم. ما باید با تمرکز بالا مقابل رئال بازی می کردیم و  این کار را انجام دادیم و در پایان موفق شدیم بازی را به نفع خودمان به پایان ببریم.

وی افزود: کلید موفقیت ما تلاش و تواضع است به همین خاطر به هدفمان رسیدیم. این پیروزی بزرگی است و ما از مدت ها قبل به دنبال پیروزی مقابل رئال بودیم  و من از این برد خیلی خوشحالم. آنها پیش از این در دو فینال اروپا ما را شکست داده بودند و ما به همین خاطر دنبال انتقام آنها شکست ها بودیم تا در فینال اروپایی آنها را شکست دهیم.

انتهای پیام/س

نظر شما