شناسهٔ خبر: 27406331 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تصادف اتوبوس حامل زائران عراقی در سمنان؛ یک نفر کشته و ۲۰ نفر مصدوم شدند

R41366/P1377/S6,64/CT1

رئیس پلیس راه استان سمنان از تصادف شدید یک دستگاه اتوبوس حامل زائران عراقی در نزدیکی سمنان خبر داد و گفت: در این حادثه یک مسافر عراقی کشته شد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ تقی کبیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: این حادثه در ساعت 30 دقیقه بامداد رخ داد و یک دستگاه اتوبوس حامل زائران عراقی در جاده دامغان سمنان و در 8 کیلومتری سمنان و در سرازیری کوهپایه دچار سانحه شد.

وی با اشاره به نحوه وقوع حادثه خاطرنشان کرد: اتوبوس اسکانیا حامل زائران عراقی از عقب به پشت یک تریلی هوو برخورد کرد که سبب کشته شدن یک زائر عراقی شد.

رئیس پلیس راه استان سمنان افزود: اتوبوس حامل زائران عراقی از مشهد مقدس عازم شهر قم بود که دچار سانحه شد.

سرهنگ کبیری اضافه کرد: این اتوبوس اسکانیا حامل 26 مسافر عراقی بود که در اثر برخورد با تریلی هوو یک عراقی کشته و 20 نفر نیز مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه مصدومان این حادثه به بیمارستان کوثر سمنان انتقال داده شدند تصریح کرد: 15 نفر از این مسافران به صورت سرپایی مداوا و 5 نفر نیز در بیمارستان بستری شدند.

رئیس پلیس راه استان سمنان علت وقوع این حادثه را بی توجهی راننده به جلو در اثر خستگی و خواب‌آلودگی اعلام کرد.

به گزارش تسنیم سرهنگ کبیری رئیس پلیس راه استان سمنان بلافاصله پس از اطلاع از وقوع حادثه در صحنه تصادف حاضر شد.

رئیس پلیس راه استان سمنان و تعدادی از فرماندهان انتظامی استان نیز امروز با حضور در بیمارستان کوثر سمنان به عیادت زائران عراقی بستری شده در بیمارستان رفتند و از نزدیک مشکلات آنان را بررسی کردند.

انتهای پیام/ش

نظر شما