شناسهٔ خبر: 27405228 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رتبه اول رونق کسب و کار در کشور + گزارش

خبرگزاری صداوسیما

در پنجاه و پنجمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید پرونده واحد تولیدی روغن لیکومولی و پرونده واحد تولیدی قارچ بررسی و مشکلات این دو پرونده برای اخذ تسهیلات بانکی با حمایتی ستاد تسهیل رفع شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ استاندار با اشاره به اینکه البرز همچنان رتبه اول کشور را در رونق کسب کار حفظ کرده است گفت:در 5 ماه گذشته 55جلسه ستاد تسهیل برگزار شده است که در این جلسات 323پرونده بررسی و نزدیک به 450مصوبه به تصویب رسید است.

نجفی با بیان اینکه  تا کنون یک هزار و چهارصد و سی میلیارد تومان تسهیلات برای رونق کسب و کار در استان پرداخت شده است گفت: استان البرز در ارائه تسهیلات برای بخش نوسازی و بازسازی نیز با ارائه تسهیلاتی نزدیک به 139میلیارد تومان در جایگاه رتبه دوم کشوری قرار دارد.

وی در ادامه گفت: از هفته گذشته تا کنون 70میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولید پرداخت شده است.

بررسی مالیات های واحدهای تولید، مشکلات بیمه ای، ارائه تسهیلات بانکی و کمک به تولیدکنندگان برای پرداخت تسهیلات معوقه بانکها از جمله مشکلاتی است که هر هفته در ستاد تسهیل بررسی و راه کارهای برای حل آن ارائه می شود.

mp4
<div id="video-display-embed-code_2506831" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2204161/2506831?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما