شناسهٔ خبر: 27405197 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

« از پل خراب مذاکره با آمریکا تا نوید ارز ارزان قیمت »

سخنان مهم رئیس جمهور در جلسه دیروز هیات دولت در خصوص موضوعات ارزی و مرزی و همچنین بحث مذاکره با آمریکا مورد توجه روزنامه های صبح امروز قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

« از پل خراب مذاکره با آمریکا تا نوید ارز ارزان قیمت »به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ روزنامه جام جم به نقل از رئیس جمهور در جلسه هیات دولت نوشته است: نرخ ارز حتما پایین تر می آید؛ روزنامه اطلاعات اظهارات دکتر روحانی را در همین جلسه که گفته بود مشکل اقتصادی با بگیر و ببند حل نمی شود منتشر کرده است و وطن امروز این صحبت را به پالس منفی روحانی درباره برخورد قضایی با مفاسد اقتصادی تعبیر کرده است.
روزنامه خراسان در گفت و گو با فعالان اقتصادی از «چالش تولید با ارز 8 هزار تومانی» نوشته است، روزنامه ایران نیز با اشاره به سخنان روحانی تیتر «حفظ مرز، کنترل ارز» را به رشته تحریر در آورده و روزنامه جوان پیرو صحبت های رئیس جمهور در جلسه اخیر هیات دولت تیتر: گفتم ارز را ارزان تر به مردم بفروشند.
روزنامه ابتکار با بیان اینکه ترکیه برای برخی کالاهای آمریکایی تعرفه هایی از 60 تا 140 درصد اعمال می کند تیتر «ترکیه، جبهه جدید جنگ اقتصادی با آمریکا» را منتشر کرده و روزنامه اعتماد نیز در مطلبی با عنوان غرور و تعصب تصویر به آتش کشیدن دلار توسط مردم ترکیه را نشان داده و از پاسخ مثبت مردم ترکیه به فراخوان اردوغان خبر داده است.

«آمریکا کاری کرده که شرایط مذاکره را از بین برده»
روزنامه شرق در مطلبی با عنوان «پل مذاکره» از قول روحانی نوشته است: آمریکا کاری کرده که شرایط مذاکره را از بین برده، روند خوبی داشتیم اما خودش آن را تخریب کرد.
روزنامه آرمان به نقل از رئیس جمهور به بحث مذاکره ایران با آمریکا پرداخته و نوشته است: آمریکا پل های خراب شده را درست کند، روزنامه آفتاب هم از هفت مذاکره محرمانه ایران طی 40 سال اخیر خبر داد و نوشت: حسن روحانی دیروز فاش کرد پس از جنگ و پیش از نامه نگاری های صدام، عراقی ها و ایرانی ها در سازمان ملل مذاکراتی محرمانه داشتند،آفتاب یزد به این مناسبت تمام مذاکرات محرمانه ایران طی سال های پس از انقلاب را که فاش شده مرور کرده است.
روزنامه مردم سالاری به نقل از ظریف در پاسخ به شبهات این روزهای فضای مجازی، تیتر «ایستادن تهران بر حق ایران در خزر» تاکید کرده و روزنامه شرق در خصوص موضوع مرز دریایی ایران و همسایگان شمالی از قول ظریف نوشت : سهم ایران نه در گذشته 50 درصد بوده و نه اکنون 11 درصد است.

«آقازاده چوپان دامدار از آب درآمد!»
روزنامه آفتاب یزد با تیتر «آقازاده چوپان دامدار از آب درآمد!» از مواجهه عجیب برخی مسئولان با کمپین «فرزندت کجاست؟» گزارش داده است.
روزنامه مردم سالاری به نقل از اردکانیان وزیر نیرو تیتر «پرونده خاموشی های امسال بسته شد»را منتشر کرده است.
برخی روزنامه های صبح امروز ستون ویژه ای برای در گذشت محمد عبادی استاد پیشکسوت دوبله دارند.
مردم سالاری نوشت: «وداع با صدای ترانه نوستالوژیک دریا موجه» و روزنامه جام جم تیتر «خاموشی ات مباد» را منتشر کرده است .

نظر شما