شناسهٔ خبر: 27405005 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک سامانه HSE شهرداری و شرکت شهروند

به منظور همکاری مشترک میان سامانه مدیریت HSE شهرداری تهران و شرکت شهروند تفاهم نامه ای امضا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود سریع القلم با اعلام این خبر گفت: این تفاهم نامه روز سه شنبه ۲۳ مرداد ماه در راستای استقرار اثر بخش سامانه مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE-MS) در شرکت خدماتی کالای شهروند، با حضور حمید چوبینه دبیر شورای عالی سامانه مدیریت HSE شهرداری تهران منعقد شد.

مسعود سریع القلم با اشاره به اهداف این تفاهم نامه تصریح کرد: ایجاد و توسعه همکاری های علمی و عملی میان طرف های تفاهم نامه، استقرار اثربخش سامانه مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE-MS) با استفاده از کلیه منابع طرف های تفاهم نامه اعم از منابع مالی، انسانی، سازمانی، دانش تخصصی، فناوری و بانکهای اطلاعاتی از جمله اهداف این تفاهم نامه به شمار می رود.

وی با برشمردن تعهدات سامانه مدیریت HSE شهرداری تهران گفت: طبق مفاد این تفاهم‌نامه، معرفی و یا ارزیابی و تأیید شرکت های مشاور واجد صلاحیت های فنی و اجرایی لازم جهت استقرار سامانه مدیریت HSE در شرکت شهروند و نظارت بر حسن اجرای آن، مهندسی ساختار و طراحی نمودار سازمانی HSE بر اساس نیازها و حجم فعالیت ها، ارائه راهکارها و اقدامات اصلاحی لازم جهت بهبود سامانه مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست در شرکت خدماتی کالای شهروند شهرداری تهران در طول فرآیند ممیزی و نظارت بر اجرای پروژه و ... از جمله تعهداتی است که در طول مدت همکاری می بایست به اجرای آن بپردازد.

وی همچنین در خصوص مدت زمان اجرای این تفاهم نامه خاطر نشان کرد: مدت این تفاهم نامه تا اجرای کامل تعهدات طرف های همکاری و صدور گواهینامه سامانه مدیریت HSE توسط دبیرخانه سامانه مدیریت HSE شهرداری تهران تعیین شده است؛ همچنین تمدید، بازنگری، اصلاح و یا تغییرات اساسی در مفاد این تفاهم نامه با توافق نمایندگان طرف های همکاری صورت می گیرد.

نظر شما