شناسهٔ خبر: 27404720 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

نماینده قدس در پارلمان فلسطین:

تخریب منازل فلسطینیان ساکن قدس یک سیاست نژادپرستانه است

ابنا

محمد ابوطیر از نمایندگان استان قدس در مجلس قانونگذاری فلسطین، تخریب منازل فلسطینیان ساکن قدس را یک سیاست نژادپرستانه توصیف کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ محمد ابوطیر از نمایندگان استان قدس در مجلس قانونگذاری فلسطین گفت: تخریب خانه های فلسطینیان ساکن قدس یک سیاست نژاد پرستانه برنامه ریزی شده است که رژیم صهیونیستی به منظور تنگ کردن عرصه برای خانواده های فلسطینی ساکن این شهر و کوچاندن آنان از خانه و کاشانه شان و تغییر بافت جمعیتی آن دست به این تجاوز می زند.

وی افزود: اقدامات ویرانگرانه ارتش صهیونیستی در العیساویه، جبل المکبر، خان احمر و دیگر مناطق شهر قدس اعماق وجود فلسطینیان را خراشیده است.

ابوطیر ضمن هشدار درباره طرح های شوم و جنایتکارانه دشمن صهیونیستی در شهر قدس تصریح کرد: این طرح به مثابه بی حرمتی به اصول و آرمان های ملی فلسطینیان است  که هیچ فلسطینی و انسان آزاده در این جهان حق سکوت در قبال آن را ندارد.

نماینده پارلمانی حماس از گروه های ملی، اسلامی، انجمن ها و نهادهای حقوقی فلسطین خواست تا در قبال اقدامات ویرانگرانه رژیم صهیونیستی در شهر قدس احساس مسئولیت کنند و از مردم این شهر حمایت و پشتیبانی به عمل آورند.

وی یادآور شد: ما از امت های عربی و اسلامی می خواهیم از برادران فلسطینی خود در شهر قدس حمایت مادی و معنوی به عمل آورند.

ابوطیر ضمن دعوت فلسطینیان ساکن بیت المقدس به صبر و استقامت هر چه بیشتر، تاکید کرد که زوال و نابودی رژیم صهیونیستی حتمی و قطعی است.

وی خاطرنشان ساخت: شهر قدس به عنوان یک شهر عربی و اسلامی و پایتخت کشور فلسطین باقی خواهد ماند و هرگز تجاوزات رژیم صهیونیستی ماهیت و هویت عربی و اسلامی این شهر را تغییر نخواهد داد.

..............

پایان پیام/ 326

نظر شما