شناسهٔ خبر: 27403965 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

باید ایران را با همه زیبایی ها و تنوع فرهنگی و آیینی آن حفظ کنیم

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت : ایران متعلق به همه ماست و باید این سرزمین را با همه زیبایی ها و تنوع فرهنگی و آیینی آن حفظ کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه الهی تبار معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: دشمن استقلال و امنیت ایران اسلامی را مورد هدف قرار داده و برای مبارزه با این تهدید نیازمند انسجام و وحدت ملی هستیم.

وی گفت : ایران متعلق به همه ماست و باید این سرزمین را با همه زیبایی ها و تنوع فرهنگی و آیینی آن حفظ کنیم.

الهی تبار افزود : در دوران حکومت 40 ساله جمهوری اسلامی حتی یک وجب از خاک این کشور به دشمن داده نشد و این یک دستاورد بزرگ برای این نظام اسلامی است.

وی افزود : براساس نظرسنجی های اخیر بیش از 90 درصد مردم اعتقاد دارند ما با اصلاح از درون بر مشکلات فایق می آییم و این نشان از اعتقاد عمیق مردم به نظام است.

الهی تبار گفت: پیش از دولت تدبیر و امید سعی می شد روی آسیب های اجتماعی سرپوش گذاشته شود ولی در این دولت واقعیت ها عنوان شد تا خانواده‌ها با خطرات این حوزه آگاه شوند.

معاون استاندار کرمانشاه افزود: در دوران دولت تدبیر و امید موضوع آسیب های اجتماعی با نگاهی ویژه دنبال شد و با تلاش هایی که صورت گرفت شاهد کاهش چشمگیر معضلات اجتماعی در حوزه های مختلف هستیم.

وی با بیان اینکه توزیع پول در میان گروه های مردم نهاد اشتباه است بلکه باید حمایت های مالی براساس فعالیت های سازنده و اثرگذار صورت گیرد، گفت: گروه های مردم نهاد کارها را با دقت، سرعت و کیفیت مناسبی انجام می دهند و در توسعه کشور بسیار اثرگذارهستند.

الهی تبار ، مشارکت اجتماعی را راه برون رفت کشور از مشکلات کنونی دانست که دنیا از این راه به توسعه رسیده است.
معاون استاندار کرمانشاه گفت: احزاب محل پرورش ایده های نو و نیروهای توانمند است و این احزاب سیاسی هستند که می توانند سرنوشت کشور را رقم بزنند.

وی با اعلام اینکه مدیریت ارشد استان تمام توان خود را به کار گرفته تا بتواند به رفاه و اقتصاد مردم کمک کند، افزود: گروه های مردم نهاد نه تنها رقیب دولت نیستند و بلکه به عنوان یک بازوی پرتوان آمده اند تا باری از دوش دولت بردارند.

معاون استاندار کرمانشاه تاکید کرد: گروه های مردم نهاد نقش بسیار مهمی در زلزله داشتند و در حوزه سلامت و بازسازی روانی زلزله زدگان کمک های بسیاری در این زمینه ارائه دادند.

وی در ادامه گفت: آمریکا با بهانه هایی مانند وجود سلاح شیمیایی، مبارزه با تروریسم، کشورهایی مانند افغانستان، عراق و لیبی را تحریم و سپس اشغال کرد و چنین نیت شومی را در مورد ایران نیز دارد.

الهی تبار اضافه کرد: با همدلی و اتحاد می توان بر هر دشمنی غلبه کرد. در انتخابات سال 92 در یک شرایط نامناسب بین المللی و تحریم برگزار شد ولی مردم با یک مشارکت فوق العاده و باشکوه این تهدید به تبدیل به فرصت کردند.

وی تاکید کرد: برجام یکی از برگ های زرین دولت تدبیر و امید است و آیندگان در این مورد قضاوت خواهند کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: ملت ما فریب شعارهای ترامپ را نمی خورد و خاطرات تلخ کودتای 28 مراد و حمایت از رژیم متجاوز بعثی در دوران جنگ تحمیلی و تحریم ها و دشمنی های این سال ها را از خاطر نبرده است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

دشمن استقلال و امنیت ایران اسلامی را مورد هدف قرار داده است

 

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما