شناسهٔ خبر: 27403041 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

لوپتگی: اتلتیکو مادرید متخصص بهره بردن از اشتباهات حریف است؛ حالا باید به لالیگا فکر کنیم

میلاد وفادار

سرمربی رئال مادرید از شکست سنگین برابر همشهری مادریدی تیمش می گوید.

صاحب‌خبر -

طرفداری- پس از شکست 4-2 مقابل اتلتیکو مادرید در سوپر جام اروپا، جولین لوپتگی در نشست خبری خود حاضر شد.

به گزارش سایت یوفا، لوپتگی در ابتدا در شرح دلایل شکست سنگین تیمش برابر شاگردان دیگو سیمئونه اظهار داشت:

در فینال، اغلب آن هایی که مرتکب بیشترین تعداد اشتباهات شوند، شکست خواهند خورد و اتلتی متخصص بهره بردن از چنین اشتباهاتی است. هنگامی که در بهترین سطح خود قرار داشتیم، آن ها بازی را 2-2 کردند. با این وجود بلند خواهیم شد و به راه خود ادامه خواهیم داد. خیلی اوقات مشکل ما از نظر قوای جسمانی نبود، بلکه کاری که با توپ انجام دادیم اشکال داشت. تصمیمات خطرناکی گرفتیم که نباید می گرفتیم. از این اشتباهات برای پیشرفت کردن یاد خواهیم گرفت.

 سرمربی رئال مادرید در تکمیل گفته هایش افزود:

آن ها به خوبی از فرصت های شان استفاده کردند. سپس با نتیجه 2-2 به وقت های اضافی رسیدیم و به نظرم در نیمه نخست از وقت های اضافی، کنترل بیشتری بر روی بازی داشتیم. پس از این که حساب کار 3-2 شد، سعی کردیم بیشتر ریسک پذیر باشیم و همین باعث شد تا سبک بازی مان از هم پاشیده شود. در نیمه نخست از وقت های اضافی خوب کار کردیم ولی گل سوم از لحاظ احساسی روی ما اثر گذاشت و آنجا بود که بازنده مسابقه شدیم. با عزمی راسخ تلاش کردیم تا بازی را به تساوی بکشانیم ولی این اتفاق رخ نداد و آن ها به گل چهارم رسیدند. 

 اینک تمرکز لوپتگی و شاگردانش روی موفقیت در بازی اول در لالیگا قرار می گیرد.

ناراحتیم و نکته منفی این است که چهار بار دروازه مان باز شد. این نکته طبیعی نیست و بی شک نیاز داریم تا بهبود پیدا کنیم. این بازیکنان، بازیکنانی هستند که به عناوین قهرمانی زیادی دست یافته اند؛ درست است که در لالیگا به خواسته خود نرسیدند اما تلاش ما بر این است تا روی فصل پیش رو تمرکز کنیم، نه چیزی که به گذشته تعلق دارد. فردا باید بیدار شویم و به لالیگا فکر کنیم. یکسری جزییات هستند که در مورد آن ها باید بهتر شویم و پیشرفت کنیم چون در فینال ها اگر جزییات را به درستی انجام ندهید، بازنده خواهید بود.

نظر شما