شناسهٔ خبر: 27403026 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مرکز رسیدگی به امور مساجد | لینک خبر

آیت الله قبلان در دیدار هیئتی از دانشگاه مذاهب:

ایران مظهر اسلام حقیقی است و مسلمانان باید آن را حفظ کنند

حجت الاسلام و المسلمین علی غروی به همراه هیئتی از اساتید دانشگاه ادیان و مذاهب قم با آیت الله عبد الامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان و شیخ علی خطیب نایب رئیس وی دیدار و گفتگو کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، حجت الاسلام و المسلمین علی غروی به همراه هیئتی از اساتید دانشگاه ادیان و مذاهب قم با آیت الله عبد الامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان و شیخ علی خطیب نایب رئیس وی دیدار و گفتگو کرد.

این هیئت گزارشی از فعالیت های دانشگاه مذاهب، دانشکده ها، برنامه های درسی و ارتباطات آن با دانشگاه های دینی ایران و خارج آن ارائه داد و سپس در خصوص مسائل و امور اسلامی و تحولات اوضاع منطقه بحث و گفتگو کردند.

آیت الله قبلان به این هیئت خوشامد گفت و اشاره کرد: جهان اسلام در روز های بسیار سخت خود به سر می برد و نیازمند این است که  مسلمانان با همدیگر همبستگی داشته و با هم مدارا کنند و برای مقابله با تهدید ها و چالش هایی که وحدت و استقرار ملت و کشورشان را هدف قرار می دهد، با جمهوری اسلامی ایران همکاری و رایزنی کنند.

ایران مظهر حقیقت اسلام و ارزش ها و آموزه های به دور از تعصب است

وی افزود: ایران مظهر حقیقت اسلام و ارزش ها و آموزه های به دور از تعصب است و به همین خاطر موجب عزت مسلمانان و منبع قدرت آنان در مقابله با دشمنان است، لذا باید از این کشور محافظت کنند.

رئیس مجلس اعلای شیعیان با تاکید بر اینکه ایران از سوی تروریسم تکفیری و استعمار گران مورد هدف قرار دارد، تصریح کرد: ایران دژ اسلام است و از مسائل اسلامی حمایت و از ملت های مستضعف دفاع می کند.

آیت الله قبلان ادامه داد: مسلمانان باید به دور ایران حلقه بزنند تا این کشور به مرجعی باشد برای دعوت به سوی خداوند متعال، حفظ قرآن، آموزه های اسلام و سنت حضرت رسول اکرم (صلی الله علیه و آله).

وی از مسلمانان خواست که حافظ آموزه های دینی باشند و برای شکست و ناکام گذاشتن توطئه های دشمنان امت که در کمین ملت های مسلمان هستند، وحدت و همکاری داشته باشند.

آیت الله قبلان در پایان گفت: ما باید با هم اتحاد و همبستگی داشته باشیم و در کنار ایران بایستیم تا حامی و مدافع امت اسلامی در برابر دشمنان باشد.

آیت الله قبلان در دیدار هیئتی از دانشگاه مذاهب ایران

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 

نظر شما