شناسهٔ خبر: 27402201 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

خادمی ،خبرداد:

واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی / از وجود 2500 طرح عمرانی نیمه تمام در لرستان

"استاندار لرستان" از وجود 2500 طرح عمرانی نیمه تمام در لرستان خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛سید موسی خادمی شامگاه چهارشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان استفاده از ظرفیت بخش خصوصی را یکی از سیاست های اصلی دولت و نظام درراستای  پروژه های زیر ساختی دانست واظهار کرد: در قالب  قانون بودجه سال 97 هم می توانیم شروع پروژه های جدید و هم پروژه های نیمه تمام و تمام شده را به بخش خصوصی واگذار کنیم.

او از  وجود 2500 طرح عمرانی نیمه تمام در لرستان خبرداد وافزود: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل آنها حدود 7 هزار میلیارد تومان است.

خادمی با بیان اینکه  دستگاه‌های اجرایی استان پروژه‌های تعیین شده را سریع‌تر معرفی وآماده کنند تا تشریفات واگذاری آنها به بخش خصوصی صورت گیرد،تصریح کرد: دولت به دلیل محدودیت‌های مالی تمایل دارد این پروژه ها را به بخش خصوصی واگذار کند لذا از تجار، بازرگانان، پیمانکاران و افرادی که دارای توانمندی مالی هستند درخواست می کنیم تا این پروژه ها را تحویل بگیرند.

او گفت: در اجرای  تصمیم دولت و شورای هماهنگی سران سه قوه، سهم لرستان از واگذاری طرح های نیمه تمام عمرانی به بخش خصوصی30 درصد است.

مقام عالی دولت در لرستان   یادآورشد: متعهدهستیم  نزدیک به 70 میلیارد تومان از پروژه هارا  به بخش خصوصی واگذار کنیم که از این میزان نیز  تا کنون 24 میلیارد تومان تحقق پیدا کرده است.

 

نظر شما