شناسهٔ خبر: 27401392 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

حمیدرضا زندی:

بیشترین بازدید های خبرگزاری ها راجع به شهداست

مدیر کل فضای مجازی معاونت استان های صدا و سیما اظهار داشت: اگر قسمت پر بازدیدهای خبرگزاری ها را نگاه کنیم، می بینیم که بیشترین آنها راجع به شهداست و مردم ذائقه هایشان هنوز تغییر نکرده است.

صاحب‌خبر -

بیشترین بازدید های خبرگزاری ها راجع به شهداستبه گزارش دفاع پرس در خرم آباد، «حمید رضا زندی» مدیر کل فضای مجازی معاونت استان های صدا و سیما ظهر امروز در نخستین کارگاه آموزشی فضای مجازی که به منظور تبیین سیاست ها و اقدامات  مراکز در خصوص بزرگداشت داشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: تشکیل هیأت های اندیشه ورز فضای مجازی، باعث حضور فعال تر مسئولین این رسانه در صدا و سیما شد.

وی با اشاره به اینکه راهبرد دشمن تغییر ذائقه است، گفت: همه دشمنان ما عزمشان را جزم کرده اند که ذائقه فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی ملت ما را تغییر دهند ولی با وجودی که 40  سال است این راه را در پیش گرفته اند و از هر گونه ترفند استفاده می کنند، موفق نشده و نمی شوند.

زندی افزود: دشمن از کوچکترین مسئله ایی که در کشور ما رخ دهد سوء استفاده می کند و تاکتیک های مختلفی را مانند بد حجابی در حوزه فرهنگی، تحریم در حوزه اقتصاد به کار می گیرد و روی مغز مردم هم حسابی فعالیت می کند به نحوی که جای خائن و خادم عوض می شود.

مدیر کل فضای مجازی معاونت استان های صدا و سیما عنوان کرد: مهمترین راهبرد ما هدایت مردم به سمت ارزش هاست که موفق ترین آن همین آتش به اختیار است.

وی با اشاره بر رسالت و وظیفه مهم رسانه ها و فضای مجازی در مقابله با نقشه های شوم دشمنان انقلاب تصریح کرد: رسانه ها باید تا می توانند پیام های ارزشی و امیدوار کننده را منتقل کنند چرا که ایجاد نا امیدی در بین مردم آب به آسیاب دشمن ریختن است.

زندی با بیان اینکه در حوزه کار رسانه امنیت وجود دارد، گفت: همانگونه که در پیروزی انقلاب اسلامی، وحدت و یکپارچگی نقش مهمی داشت، در زمان کنونی نیز اگر کانال های فضای مجازی به صورت جزیره ای و تک محور عمل نکنند و تبدیل به جبهه واحد شوند، در مقابل  توطئه های دشمنان پیروز خواهیم شد.

مدیر کل فضای مجازی و معاونت استان های صدا و سیما اظهار داشت: اگر قسمت پربازدیدهای خبرگزاری ها را نگاه کنیم، می بینیم که بیشترین آنها راجع به شهداست و مردم ذائقه هایشان هنوز تغییر نکرده است فقط باید آنها را شناسایی کنیم و بیرون بکشیم.

انتهای پیام/  

نظر شما