شناسهٔ خبر: 27401127 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع):

سالن های ورزشی به اسم شهدای ورزشکار نامگذاری شوند

سردار«مرتضی کشکولی» گفت: برای حفظ نام و یاد شهدای ورزشکار، اماکن و سالن های ورزشی به اسم این عزیزان نامگذاری شود.

صاحب‌خبر -

سالن های ورزشی به اسم شهدای ورزشکار نامگذاری شوندبه گزارش دفاع پرس از خرم آباد، سردار «مرتضی کشکولی» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان، در جلسه «شورای هیئت اندیشه ورز بسیج ورزشکاران» که در دفتر فرماندهی سپاه برگزار شد، اظهار داشت:  ما وابسته به ورزش خاصی نیستیم بلکه از همه ورزش ها حمایت می کنیم.

وی گفت: با دعوت از مدیران مربوطه جهت شرکت در این گونه جلسات،  ورزش استان را از دو بعد فیزیکی و معنوی توسعه خواهیم داد.

کشکولی به اهداف تشکیل «شورای اندیشه ورز بسیج ورزشکاران» اشاره کرد و افزود: در حوزه ورزش همگانی باید تلاش کنیم و با توجه به اینکه ورزش همگانی در بین  همه اقشار از جمله دانش آموزان  و فرهنگیان  حضور دارد، این کار با سرعت بیشتری می تواند انجام شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: ما باید در زمینه ورزش خودمان را با معیار های جهانی مقایسه کنیم که بتوانیم مسیر پیشرفت را طی کنیم.

این مسئول تصریح کرد: در حوزه ورزش قهرمانی باید بیشتر کار شود و نقاط پیشرفت و پسرفت را شناسایی کنیم که با بر طرف کردن نقاط ضعف بتوانیم در ورزش قهرمانی پیشرفت داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه باید به اقشار مختلف در همه سنین مردمداری، دینداری و اخلاق آموزش داده شود، گفت: باید در ورزش استعداد یابی صورت گیرد و کسانی را که در زمینه رشته های ورزشی دارای نبوغ هستند، پرورش دهیم تا در زمینه ورزش مورد علاقه خودشان پیشرفت کنند.

کشکولی از آمادگی سپاه پاسداران و بسیج برای حمایت مالی از ورزشکاران خبر داد و افزود: سپاه و بسیج به همکاری بانک ها می توانند در زمینه پیشرفت ورزش به درستی هدف گذاری کنند تا به نتیجه مطلوب برسند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به تعداد زیاد شهدای ورزشکار استان، گفت: برای حفظ  نام  و یاد شهدای ورزشکار، اماکن و سالن های ورزشی به اسم این عزیزان نامگذاری شود.

در این جلسه اعضاء هیأت اندیشه ورز بسیج ورزشکاران نظرات خود را راجع به ورزش و نگاه ارزشی کردن به آن با حفظ ارزش های دینی و چگونگی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان با استفاده از ورزش اعلام کردند که مهمترین آنها بدین شرح بود: لزوم ایجاد تعامل بین هیأت های ورزش و سپاه استان، استفاده رایگان ورزشکاران از اماکن ورزشی با همکاری سپاه، لزوم برگزاری مسابقات ورزشی به نام شهدای ورزشکار همراه با معرفی شهدا، حک شدن عکس شهدای ورزشکار استان روی پیراهن ورزشکاران و قهرمانانی که به خارج از کشورمی روند.

انتهای پیام/

نظر شما