شناسهٔ خبر: 27400956 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان تاکید کرد؛

انتقال فرهنگ ناب دفاع مقدس به دانش آموزان

سردار علی پور گفت: رسالت ما ایجاد می کند که فرهنگ ناب دفاع مقدس را به نسل جوان کشور که دانش آموزان عزیز هستند، انتقال دهیم.

صاحب‌خبر -

رسالت ما ایجاد می کند که فرهنگ ناب دفاع مقدس را به دانش آموزان عزیز انتقال دهیمبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اهواز، اولین نشست هم اندیشی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان با اداره کل آموزش و پرورش استان در سال جاری برگزار شد.

سردار «محمد علی پور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در این نشست که به میزبانی مدیر کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، اظهار داشت: نقش بی بدیل جامعه فرهنگی خوزستان در دوران انقلاب و دفاع مقدس بر هیچکس پوشیده نیست.

وی افزود: مگر می شود از جنگ تحمیلی سخن گفت و از «بهنام محمدی» نوجوان و دانش آموز 13 ساله خوزستانی نام نبرد، مگر می شود از دوران دفاع مقدس گفت و از دانش آموزان سوخته شده روی نیمکت های مدرسه پیروز بهبهان یاد نکرد.

سردار علی پور تصریح کرد: یکی از مهمترین تفاهم نامه های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان همین تفاهم نامه مشترک همکاری با آموزش و پرورش است چرا که رسالت ما ایجاد می کند که فرهنگ ناب دفاع مقدس را به نسل جوان کشور که دانش آموزان عزیز هستند، انتقال دهیم.

«محمد تقی زاده» مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان نیز ضمن تقدیر از پیگیری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بابت سطح بالای همکاری با مجموعه خود، از روند انجام و اجرای مصوبات سالهای گذشته گلایه کرد و گفت: ظرفیت دفاع مقدس در بین جامعه فرهنگی خوزستان، آنقدر زیاد است که انتظار می رود خدمات و اقدامات قابل لمس تری به انجام برسد.

در پایان این نشست که مدیران واحدها و کارشناسان هر دو اداره حضور داشتند، ضمن قرائت مصوبات قبلی و اظهار نظر مدیران، مقرر شد تا دو هفته آینده روند تسریع در انجام مفاد همکاری دو جانبه بررسی و مصوبات مشترک وارد فاز اجرایی شوند.

انتهای پیام/

نظر شما