شناسهٔ خبر: 27398701 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس شورای شهر خارگ:

فاضلاب منازل خارگ در حالت فوق بحرانی است/ رفع مشکلات برق

بوشهر - رئیس شورای اسلامی شهر خارگ با بیان اینکه فاضلاب منازل خارگ در حالت فوق بحرانی است، گفت: مشکلات برق جزیره خارگ به صورت کامل مرتفع شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی باقری عصر چهارشنبه در نشست هم اندیشی با مدیران ارشد استان و نماینده مردم استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به همت مدیران ارشد استانی و بخش ویژه خارگ بحث اسکله پشتیبان جزیره خارگ حل شده است.

وی با تقدیر از مدیرکل سابق بنادر و دریانوردی استان بوشهر خاطرنشان کرد: اسعدی از مدیران جهادی استان بود که دو مشکل قدیمی اهالی شریف جزیره خارگ حل شد.

رئیس شورای اسلامی شهر خارگ بیان کرد: با حمایت شرکت پایانه‌های نفتی ایران و ورود ویژه مسئولان استان، مشکل برق جزیره خارگ بطور کامل حل شده است.

وی با بیان اینکه مشکلاتی در حوزه تولید داریم که این موضوع باید با حساسیت بیشتری رفع شود، تصریح کرد: در حوزه توسعه مقرر شده است که نیروگاه جدید جایگزین شود و امیدواریم بهسازی و نوسازی به دقت انجام شود.

باقری اضافه کرد: اقدامات بسیار خوبی در حوزه تخصیص اعتبارات عمرانی توسط مدیران ارشد استان برای بخش ویژه خارگ صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در حوزه آب و فاضلاب مشکلات فراوانی داریم، ادامه داد: فاضلاب منازل خارگ در حالت فوق بحرانی است و امیدواریم تا پایان سال جاری این خواسته به حق توسط مدیران استان رفع شود.

باقری گفت: در حوزه اشتغال مشکلاتی داریم و انتظار داریم مانند تمامی موضوعات نماینده مجلس در این حوزه در سطح وزارت‌خانه‌ها ورود کند و همچنین پروژه عمرانی مدارس خارگ هر چه سریعتر عملیاتی شود.

نظر شما