شناسهٔ خبر: 27398655 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بهره مندی متقاضیان طرح های اشتغالزایی از تسهیلات میلیاردی

فرماندار شوشتر از پرداخت 120 میلیارد ریال تسهیلات از طریق سامانه کارا به متقاضیان ایجاد اشتغال در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین پنبه دانه پور، فرماندار شوشتر در نشست شورای اشتغال این شهرستان درخصوص پرداخت تسهیلات بیان داشت: از ابتدای سال 97 تاکنون 120 میلیارد ریال تسهیلات روستایی و فراگیر به متقاضیان پرداخت شده است.

وی مبلغ اعتبار مصوب برای طرح های اشتغالزایی در شهرستان شوشتر را مجموعا حدود 800 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: تلاش می کنیم با همکاری بانک های عامل و جدیت متقاضیان اشتغالزایی این مبلغ در اسرع وقت جذب شود، چرا که برای حدود 600 نفر اشتغالزایی خواهد شد.

پنبه دانه پور از عملکرد و ضعف برخی دستگاه های اجرایی شوشتر در توجیه و انتقال توضیحات برای جذب متقاضی انتقاد کرد و اذعان داشت: در زمینه میراث و گردشگری نیز طرح مهمی برای دریافت تسهیلات معرفی نشده است.

رییس شورای اشتغال شهرستان شوشتر با بیان اینکه رویکرد دولت تدبیر و امید در پرداخت تسهیلات فقط جذب تسهیلات نیست، بلکه باید خروجی آن ایجاد اشتغال باشد اظهار کرد: پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر و نیز تسهیلات اشتغال روستایی نقش موثری در افزایش سطح اشتغال دارد، از این رو بررسی و تسهیل پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان نیازمند اهتمام جدی مسئولان دستگاه‌های اجرایی است.

انتهای پیام/گ

ارائه تسهیلات به متقاضیان طرح های اشتغالزایی

برچسب‌ها:

نظر شما