شناسهٔ خبر: 27398538 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره هنرهای دیجیتال خوزستان

دبیرجشنواره هنرهای دیجیتال خوزستان از تمدید مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره هنرهای دیجیتال خوزستان تا یکم شهریورماه سال جاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره هنرهای دیجیتال خوزستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اسماعیل معنوی، دبیر جشنواره هنرهای دیجیتال خوزستان با اشاره به استقبال هنرمندان خوزستانی و هنرمندانی از سراسر کشور از نخستین جشنواره هنرهای دیجیتال خوزستان بیان کرد: با مشورت هیأت داوران مقرر شد، مهلت ارسال آثار به جشنواره تا تاریخ یکم شهریور ماه تمدید شد.

وی افزود: هنرمندان می‌توانند در قالب عکس، پوستر، تایپوگرافی، فیلم کوتاه و مستند، آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

معنوی، موضوع کلی جشنواره را عید غدیر و فضائل امام علی (ع) عنوان کرد و اظهار داشت: برای هر بخش، در وب‌سایت جشنواره به نشانی www.matna- khz.ir، موضوعات تخصصی مشخص شده است.

دبیرجشنواره هنرهای دیجیتال خوزستان با بیان اینکه بخش آزاد جشنواره نیز به شناسایی توانمندی‌های هنرمندان خوزستانی و تجلیل از آن ها اختصاص یافته تصریح کرد: هنرمندان می‌توانند با قالب و موضوع دلخواه، آثار هنری خود را به جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام/گ

تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری

برچسب‌ها:

نظر شما