شناسهٔ خبر: 27398056 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

کشف بیش از 3 میلیارد ریال سیگار قاچاق در کرمانشاه

فرمانده انتظامی کرمانشاه از کشف یک محموله سیگار قاچاق به ارزش سه میلیارد و 200 میلیون ریال در شهر کرمانشاه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سردار منوچهر امان‌اللهی با اعلام خبر کشف بیش از 3 میلیارد ریال سیگار قاچاق در کرمانشاه، اظهار داشت: به دنبال کسب اطلاع کارآگاهان پلیس آگاهی استان مبنی بر اینکه عده‌ای از قاچاقچیان سودجو اقدام به خرید یک محموله سیگار قاچاق کرده و قصد انتقال آن را به استان‌های مرکزی کشور دارند، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی مسیر تردد و نوع خودروی حامل کالای قاچاق مشخص و تیم عملیاتی اداره قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی به محور موردنظر اعزام و محدوده را به‌صورت نامحسوس تحت کنترل قراردادند.

امان‌اللهی یادآور شد: درنهایت یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 که حامل کالای قاچاق بود مشاهده و با اقدام به‌موقع مأموران متوقف شد.

فرمانده انتظامی کرمانشاه افزود: مأموران پلیس آگاهی پس از بازرسی از خودرو موفق به کشف حدود 300 هزار نخ سیگار قاچاق در مارک‌های مختلف شدند.

وی خاطرنشان کرد: طبق نظر کارشناسان، ارزش این محموله قاچاق به سه میلیارد و 200 میلیون ریال می‌رسد.

 امان‌اللهی از دستگیری راننده خودرو که حامل سیگار قاچاق بود خبر داد و گفت: وی به‌منظور صدور حکم مناسب تحویل مراجع قضائی شد.

رئیس پلیس کرمانشاه از همکاری خوب مردم با پلیس خصوصاً در بحث مبارزه با مبارزه با قاچاق کالا در کرمانشاه قدردانی کرد و گفت: برخورد با قاچاقچیان کالا و ارز به‌صورت جدی در دستور کار مأموران انتظامی قرار دارد.

نظر شما