شناسهٔ خبر: 27397657 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

خانم و آقای دزد دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک از دستگیری و بازداشت زوج جوان سارق در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

سعید احمدزاده امروز اظهار داشت: دو سارق که زن و شوهر جوان بودند و اقدام به سرقت از مردم می‌کردند، توسط نیروی انتظامی شهرستان آبیک دستگیر و بازداشت شدند.

وی افزود: این زوج سارق و جوان که ساکن آبیک هستند، در شهرستان سنگر استان گیلان، آذربایجان شرقی و شهرستان آبیک با ترفند تعارف کردن چای و نوشیدنی حاوی مواد بیهوشی و خواب‌آور، طعمه‌های خود را که شامل رانندگان تاکسی، خودرو‌ها و مغازه‌دار‌ها بودند، شکار می‌کردند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک ادامه داد: این زوج سارق پس از اینکه به افراد مورد نظر خود چای و نوشیدنی حاوی مواد بیهوشی و خواب‌آور می‌دادند و آنان هم غافل از همه به جا به خواب می‌رفتند، اقدام به سرقت می‌کردند.

احمدزاده اضافه کرد: سارقان پس از دستگیری توسط نیروی انتظامی به حدود بیش از ۱۰ مورد سرقت اعتراف کرده‌اند که پس از اقرار آنها، موضوع سرقت‌ها بررسی و تایید شده که چندین مورد از این سرقت‌ها در آبیک و موارد دیگر در استان‌های مذکور صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: پرونده سرقت این زوج سارق شامل خانم ۲۱ ساله و آقای ۳۱ ساله در حال تکمیل است و در حال حاضر هم در بازداشت به سر می‌برند.

این مسؤول قضایی بیان کرد: اگر فردی از این زوج سارق شکایتی دارد و به کیفیت سرقت آن‌ها بزه‌دیده هستند و مورد سرقت واقع شده است، می‌تواند به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آبیک مراجعه کند.

 

برچسب‌ها:

نظر شما