شناسهٔ خبر: 27396890 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

آتش‌سوزی در ساختمان مسکونی دروس/ نجات جان ۴۰ تن از ساکنان/ عکس

جامعه > حوادث - باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از آتش سوزی تابلوهای برق یک ساختمان مسکونی در دروس خبر داد.

صاحب‌خبر -

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران اظهار داشت: ساعت ۱۶:۳۲ بعدازظهر امروز(چهارشنبه) حادثه آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی در خیابان دروس، خیابان وارسته به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهر تهران اعلام شد که بلافاصله ۳ ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان بلند و تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در محل مشاهده می‌شود که یک مجتمع مسکونی ۱۰ طبقه که دو طبقه هم در قالب زیر زمین داشت و ۱۸ خانواده در آن سکونت داشتند، در طبقه منفی دو تابلو‌های برق ساختمان دچار آتش سوزی شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران ادامه داد: با توجه به اینکه در قسمت تابلوی برق سیم و کابل زیادی وجود دارد، دود غلیظی طبقات بالایی را پر کرده بود و تقریبا تمام افرادی که در ساختمان حضور داشتند، در وضعیت نا ایمنی قرار گرفته بودند.

آتش سوزی تابلوهای برق ساختمان 10 طبقه در دروس/ نجات جان 40 تن از ساکنان + عکس

ملکی گفت: همزمان با خاموش کردن آتش در طبقه منفی دو،گروه‌های دیگر آتش نشان‌ها با استفاده از دستگاه‌های تنفسی به طبقات بالایی رفتند و شروع به خارج کردن ساکنان ساختمان کردند.

وی تصریح کرد: حدود 40 نفر از ساکنان ساختمان با کمک آتش نشان‌ها به سلامت و بدون آسیب دیدگی از ساختمان خارج شدند که 7 نفر از آن‌ها کودک و نوزاد بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: آتش به سرعت خاموش و در حال حاضر آتش نشان ها در حال ایمن سازی محل هستند.

آتش سوزی تابلوهای برق ساختمان 10 طبقه در دروس/ نجات جان 40 تن از ساکنان + عکس

 

 

 

 

۴۲۴۲

نظر شما