شناسهٔ خبر: 27396002 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

لاریجانی سالگرد پیروزی رزمندگان مقاومت در نبرد سی و سه روزه را به نبیه بری تبریک گفت

علی لاریجانی دوازدهمین سالگرد پیروزی بزرگ مجاهدین مقاومت در جنگ سی و سه روزه «الوعد الصادق» را به رئیس مجلس،ملت لبنان و نمایندگان مجلس لبنان تبریک و تهنیت گفت.

صاحب‌خبر -

لاریجانی سالگرد پیروزی رزمندگان مقاومت در نبرد سی و سه روزه را به نبیه بری تبریک گفتبه گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی دوازدهمین سالگرد پیروزی رزمندگان دلیر مقاومت در نبرد سرنوشت ساز سی و سه روزه را به رئیس مجلس نمایندگان لبنان تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

جناب آقای نبیه بری

رئیس محترم مجلس نمایندگان لبنان

السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

با کمال خرسندی، دوازدهمین سالگرد پیروزی بزرگ مجاهدین مقاومت در جنگ سی و سه روزه «الوعد الصادق» را به جنابعالی، ملت بزرگوار لبنان و نمایندگان محترم مجلس صمیمانه تبریک و تهنیت می گویم.

تحقق این نصرت الهی که با تدبیر و درایت جنابعالی و دبیرکل محترم حزب الله و پایداری راسخ رزمندگان مقاومت،در سایه وحدت و انسجام ملت مقاوم لبنان بدست آمد،به استکبار جهانی و رژیم اشغالگر قدس ثابت نمود که ملت های منطقه غرب آسیا به چنان بالندگی رسیده‌اند که در مقابل توطئه های استعماری نه تنها سکوت و مماشات نمی‌کنند،بلکه با تمام توان و قدرت از عزت و تاریخ پرافتخار و مقتدر خود دفاع خواهند کرد.

در پرتو این پیروزی،روند تحولات اخیر منطقه بویژه شکست داعش و گروه های تروریستی تکفیری مورد حمایت آمریکا و صهیونیسم، ثابت کرد که ملت های منطقه فارغ از دین،مذهب و قومیت،مقاومت را مهمترین و کارآمدترین سلاح در مقابل هجمه و تهدیدات روزافزون استکبار می دانند و با تمام توان از ایده ماندگار مقاومت حمایت می‌کنند.

فرصت را مغتنم شمرده،ضمن تاکید بر روابط متین و رو به گسترش فیمابین دو کشور،آمادگی خود را برای تقویت و توسعه هرچه بیشتر همکاری‌ها در عرصه‌های مختلف بویژه در مراودات پارلمانی اعلام می‌دارم.

از درگاه خداوند متعال، سلامتی و توفیق روز افزون جنابعالی، سربلندی و سرافرازی دولت و ملت بزرگ لبنان را مسئلت می‌نمایم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

نظر شما