شناسهٔ خبر: 27395610 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عظمت و امنیت امروز کشور حاصل خون شهدا است

قزوین - ایرنا - مشاور امور ایثارگران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: عزت، عظمت و امنیت امروز کشور مدیون خون شهدا، جانبازان و خانواده آنها بوده و تکریم از آنان یک رسالت همگانی محسوب می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده استان قزوین، مصطفی رحیمیان به همراه تنی چند از مسئولان سازمان راهداری کشور در آستانه فرا رسیدن سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی در منزل راهداران جانباز محمد فلاح و قربان نصیری و نیز با خانواده شهید رحیم الله کریمی حضور یافته و با آنان دیدار و گفت و گو کردند.
وی در این دیدارها، با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری خانواده های معظم شهیدان و جانبازان اظهار داشت: دیدار با خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان که از سرمایه‌ های اصلی نظام انقلاب اسلامی هستند، با عنایت ویژه‌ای که مهندس حسن نیا، ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به این عزیزان دارند به صورت مستمر انجام می پذیرد.
رحیمیان ادامه داد: آسایش و آرامشی که در جامعه حکم فرماست، مدیون همین فداکاری و ایثارگری ‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان، ایثارگران، رزمندگان و آزادگانی است که پاداش آنان نزد خدا محفوظ خواهد بود.
جبار قهاری، معاون فنی و نظارت راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین نیز در این دیدارها گفت: هدف از این دیدار بزرگداشت یاد و خاطره ایثارگری ‌های عزیزانمان در دوران دفاع مقدس است و باید با این گونه فعالیت های فرهنگی انگیزه خود را در این زمینه تقویت کنیم.
رحیمیان و قهاری در پایان با تکریم، تجلیل و اهدای لوح از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی و ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از خانواده راهداران جانبازان محمد فلاح و قربان نصیری و نیز خانواده شهید رحیم الله کریمی از آنان قدردانی به عمل آوردند.
8054

نظر شما