شناسهٔ خبر: 27394968 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

تسلیم سارقان برابر اقتدار پلیس

با شکایت یکی از شهروندان ساکن محدوده گاندی، در خصوص سرقت خودروی سواری اش، تیمی از ماموران گشت انتظامی این کلانتری برای بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان وارد عمل شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ما،  رييس کلانتري گاندي وی افزود: در بررسی های انجام شده مشخصات خودروی مسروقه به دست آمد و در اختیار واحدهای گشت انتظامی قرار گرفت تا این که ماموران یکی از گشت های انتظامی مستقر در این محدوده، این خودرو را با دو سرنشین مشاهده و به راننده دستور توقف داد.
کلانتر محله گاندی، اظهار داشت: علیرغم دستور پلیس این متهمان سعی کردند راه خود را از میان خودروهای سواری باز کرده و فرار کنند.
این مقام انتظامی، بیان داشت: این اقدام به تعقیب متهمان انجامید و پس از چند دقیقه تعقیب و گریز نفس گیر، با شلیک به لاستیک خودرویشان متوقف و سرنشینان خودرو خود راتسلیم کردند.
سرهنگ حیدری، تصریح کرد: متهمان به همراه خودروی مسروقه به کلانتری منتقل شدند و تحت بازجویی های به عمل آمده به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو اعتراف و متعاقبا با شکایت مالباخته که در کلانتری حاضر شده بود، به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.
وی در پایان ضمن توصیه به شهروندان عنوان داشت: در صورتی که مجبور به توقف و ترک خودروی خود در خیابان هستید، سعی کنید به طور کامل از تجهیزات ایمنی نظیر قفل فرمان و پدال مناسب استفاده کرده و قرار دادن اموال با ارزش در خودرو جدا، خودداری نمایید.

**

کیف قاپ موتورسوار دستگیر شد

 

با حضور تعدادی از شهروندان در کلانتری 116 و شکایت از یک سارق کیف قاپ، پرونده ای در این خصوص تشکیل و تیمی از ماموران این یگان برای دستگیری متهم وارد عمل شدند.
به گزارش خبرنگار ما، با توجه به اطلاعات و سرنخ های به دست آمده، مشخصات موتورسیکلت و چهره فرضی متهم به دست آمد و پس از چند شبانه روز کنترل پاتوق ها و محل های سرقت که این متهم در آن حضور داشت، ماموران موفق به شناسایی وی شدند.
به گفته سرهنگ "محمد قربان منصوری"، این متهم روز گذشته در یک تعقیب و گریز کوتاه در محدوده مولوی و شوش دستگیر و به همراه سه کیف مسروقه که همراهش بود به کلانتری منتقل شد که طی بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت و کیف قاپی اعتراف کرد.
به این ترتیب، متهم برای تحقیقات بیشتر به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد و تلاش برای شناسایی مالکان اموال مسروقه از سوی پلیس ادامه دارد.
این در حالی است که متهم در باجزویی های انجام شده تا کنون به ده ها فقره سرقت و کیف قاپی اقرار کرده است.

**

 

سوداگر مرگ با 250 گرم تریاک دستگیر شد

سرهنگ "پیمان احمدی"، گفت: با شکایت شهروندان ساکن محدوده دولت آباد در خصوص فعالیت یک توزیع کننده مواد مخدر، تیمی از ماموران این یگان تحقیقات خود را آغاز کردند.
به گزارش خبرنگار ما، وی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد که این متهم با یک دستگاه موتورسیکلت ضمن پرسه در محله های دولت آباد، اقدام به توزیع مواد مخدر می کند که این امر به نارضایتی شهروندان ختم شده است.
کلانتر محله دولت آباد، تصریح کرد: با چند شبانه روز تعقیب و مراقبت، در نهایت این متهم در خیابان بروجردی به همراه 255 گرم تریاک در بسته بندی های مختلف دستگیر و برای تحقیقات به کلانتری منتقل شد.
سرهنگ احمدی، عنوان داشت: متهم در بازجویی های انجام شده ضمن اعتراف به جرم خود مبنی بر توزیع مواد مخدر، به همدستی با توزیع کنندگان دیگر مواد مخدر در محله های جنوبی شهر تهران اقرار کرد.
به این ترتیب، با تکمیل پرونده این متهم، مراتب برای تحقیقات بیشتر به پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شد.

 

**

دستگیری سارق موتورسیکلت در پست های ایست و بازرسی پلیس

سرهنگ "جلیل موقوفه ای"، به خبرنگار ما گفت: در راستای اجرای تدابیر رئیس پلیس پایتخت و همچنین پاسخ به درخواست شهروندان مبنی بر دستگیری سارقان موتورسیکلت، ماموران زیرمجموعه این سرکلانتری اقدام به استقرار پست های ایست و بازرسی کردند که طی آن یک سارق حرفه ای موتورسیکلت شناسایی و دستگیر شد.
وی با اشاره به نحوه دستگیری متهم، گفت: شب گذشته که ماموران در حال ایست و بازرسی محله به محله بودند، این سارق که در حال تردد با موتورسیکلت مسروقه بود به محض دیدن ماموران سعی کرد با تغییر مسیر ناگهانی از دست ماموران فرار کند که این اقدام به تعقیب وی منجر شد.
سرهنگ موقوفه ای، تصریح کرد: پس از یک تعقیب و گریز کوتاه این متهم متوقف و وسیله نقلیه همراهش که فاقد پلاک بود توقیف شد و با انتقال متهم به کلانتری و بازجویی های انجام شده مشخص شد که وی یکی از سارقان حرفه ای موتورسیکلت است که از مدتی پیش به جرم سرقت موتورسیکلت تحت تعقیب است.
سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت، اظهار داشت: با اعترافات متهم در بازجویی های انجام شده پرونده وی تکمیل و به همراه موتورسیکلت مسروقه به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد تا در خصوص سرقت های احتمالی دیگر نیز تحقیقات انجام شود.
گفتنی است، تلاش ماموران پلیس برای شناسایی مالک موتورسیکلت مسروقه همچنان ادامه دارد.

 

**

 

سارق لوازم خودرو در مخفیگاهش دستگیر شد

سرهنگ "محمد قربان منصوری"، به خبرنگار ما گفت: با شکایت شهروندان ساکن محدوده مولوی در خصوص سرقت های متعدد لوازم داخلی خودروهایشان، تیمی از ماموران این کلانتری تحقیقات خود را آغاز کردند.
وی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد که یکی از سارقان حرفه ای لوازم داخلی خودرو، پس از هر بار سرقت از شهروندان، اقدام به فروش اموال مسروقه در مخفیگاهش می کند که این امر علاوه بر این که به تجمع مالخران اموال مسروقه منجر شده باعث نارضایتی شهروندان و اهالی محل شده است.
این مقام انتظامی عنوان داشت: نتیجه تحقیقات در اختیار سرپرست دادسرای ناحیه 12 قرار گرفت که متعاقبا دستور بازداشت متهم صادر و بلافاصله تیم های عملیاتی ضمن اعزام به محل اقدام به دستگیری متهم کردند.
در بازرسی از مخفیگاه وی نیز تعدادی اموال مسروقه از جمله دو دستگاه آمپيلي فاير، يک دستگاه ضبط خودرو، یک عدد پنل ضبط، یک عدد تاقچه عقب، پنج عدد سلاح سرد، چهار عدد باند گرد کوچک، یک عدد خازن، يک عدد ساب باکس بزرگ و 2 عدد سوپر توییتر کشف شد.
کلانتر محله مولوی، تصریح کرد: متهم به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودرو اعتراف و پس از تکمیل پرونده راهی پايگاه هفتم پليس آگاهي تهران بزرگ شد.

 

 

 

کشف 74کیلو گرم تریاک و هروئین در پایتخت

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف 74 کیلو و 100گرم تریاک و هروئین در بازرسی از مخفیگاه یک خرده فروش مواد مخدر در روستای قمصر باقر آباد، خبر داد.

 به گزارش خبرنگار ما، سرهنگ "محمد بخشنده" گفت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ در پی اطلاع از اینکه فردی مقادیر زیادی مواد مخدر خریداری و در مخفیگاهش در روستای قمصر باقر آباد پنهان کرده است که ماموران عملیات ویژه این پلیس، شناسایی و دستگیری متهم را در دستور کار قرار دادند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره صحت خبر دریافتی، تصریح کرد: ماموران موفق شدند در بازرسی از مخفیگاه متهم 50 کیلو و 550 گرم تریاک و 23 کیلو و 550 گرم هروئین کشف و در این زمینه یک متهم نیز دستگیر کنند.
سرهنگ بخشنده خاطرنشان کرد: متهم به همراه مواد مکشوفه به مقر پليس مبارزه با مواد مخدر منتقل و سپس تحویل مرجع قضائی شد.

 **

 

کشف 4 هزار لامپ و 40 دستگاه اسکوتر برقي قاچاق

سرهنگ  "علیرضا عجمی" گفت: در پی دریافت گزارش مردمی در خصوص اینکه تعدادی از قاچاقچیان از طریق بزرگراه آزادگان اقدام به انتقال کالای قاچاق به شهر تهران می کنند، تعداد گشت های انتظامی در این محدوده افزایش داده شد.

به گزارش خبرنگار ما، وی افزود: ماموران انتظامی هنگام گشت زنی در سطح حوزه، متوجه رفتار مشکوک راننده یک دستگاه خودروی سواری شدند که پس از بررسی مشخص شد که خودروي فوق داراي دستور توقيف از مراجع قضائي مي باشد.

این مقام انتظامی ادامه داد: با توقیف خودرو و دستگیری راننده آن، در بازرسی صورت گرفته از خودرو مذکور تعداد 4 هزار و 440 عدد لامپ بدون مجوزهای گمرکی، کشف کردند.

سرهنگ عجمی با اشاره به اعتراف متهم مبنی بر خرید و فروش کالای قاچاق، تصریح کرد: ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده 400 میلیون ریال برآورد شده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه تلاش گشت انتظامي برای مبارزه با اخلالگران اقتصادي با تمام توان ادامه دارد، بیان داشت: ماموران در عملیات دیگری در بازرسي از یک دستگاه خودرو سواری تعداد 40 دستگاه اسکوتربرقی به ارزش 800 میلیون ریال کشف کردند.

**

 

کیف قاپی با موتورسیکلت های مسروقه

.

سرهنگ "جلیل موقوفه ای"، گفت: با شکایت تعدادی از شهروندان این محدوده در خصوص سرقت موتورسیکلت هایشان، از سوی 2 سارق پرونده ای در این زمینه تشکیل و تیمی از ماموران تجسس کلانتری 116 مولوی برای شناسایی متهمان وارد عمل شدند.

به گزارش خبرنگار ما، این مقام انتظامی عنوان داشت: طی بررسی ها و تحقیقات انجام شده مشخص شد که در همان محدوده زمانی و مکانی دو موتورسوار ضمن پرسه زنی در کوچه های این محله، اقدام به کیف قاپی نیز می کنند.
از آنجا که احتمال می رفت متهمان هر دو پرونده یکی باشد، تحقیقات با توجه به سرنخ های به دست آمده در مسیری تازه افتاد و متعاقبا تیم های عملیاتی ضمن شناسایی چهره و مشخصات سارقان و وسیله نقلیه شان، گشتزنی های خود را گسترده تر کردند، از سوی پیام های هشداری در خصوص مراقبت های لازم برای پیشگیری از سرقت و کیف قاپی به شهروندان ارایه شد.
سرکلانتر هفتم، اظهار داشت: این اقدامات ادامه داشت تا این که روز گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری متهمان تحت تعقیب را در خیابان مولوی در حال پرسه زنی با موتورسیکلتشان مشاهده و طی یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه هر دو را بازداشت کردند.
سرهنگ موقوفه ای، تصریح کرد: متهمان در حالی که سعی داشتند با جو سازی و ایجاد سر و صدا، از دست ماموران فرار کنند، به کلانتری منتقل و تحت بازرسی قرار گرفتند که در نتیجه آن دو دستگاه گوشی تلفن همراه و چهار کیف پول مسروقه از آنها کشف و طی بازجویی های بعدی نیز به 13 فقره سرقت از شهروندان اعتراف کردند.
وی اظها رداشت: از طریق بررسی های انجام شده مالکان گوشی های تلفن همراه شناسایی شدند و ضمن دعوت به کلانتری اموال مکشوفه به آنها باز گردانده شد و متهمان نیز با شکایت مالباختگان جهت تحقیقات بیشتر به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

زورگیران مجیدیه گرفتار قانون شدند

**

سرهنگ "علی نعمتی"، گفت: در راستاي درخواست شهروندان مبنی بر دستگیری و برخورد با سارقان و زورگیران این محدوده، تیم های اطلاعاتی این کلانتری اقدامات خود را بیش از گذشته پیگیری کردند و در نهایت 2 زورگیر عضو یک باند خلافکار که با اقدامات خود موجب ناامنی محله های این محدوده شده بودند، شناسایی شدند.

به گزارش خبرنگار ما، وی افزود: بلافاصله با هماهنگی از سوی مقام قضایی تیم های عملیاتی این کلانتری به محل پاتوق و مخفیگاه متهمان شناسایی شده اعزام و در یک عملیات ضربتی هر 2 متهم را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ نعمتی، تصریح کرد: متهمان در بازجویی های انجام شده به 18 فقره سرقت و زورگیری از شهروندان این محدوده اعتراف کرده و پس از شناسایی از سوی شاکیان پرونده برای سیر مراحل قضایی در اختیار دادسرای ناحیه چهار رسالت قرار گرفتند.

کلانتر محله مجیدیه، در پایان اظهار داشت: در این عملیات، 18 دستگاه گوشی تلفن همراه، وجه نقد و ... کشف شد که با شناسایی مالکانشان به آنها بازپس داده شد.

 **

کشف 13 قطعه اموال مسروقه از یک سارق لوازم داخلی خودرو

 

سرهنگ "محمد قربان منصوری"، گفت: شب گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در محدوده استحفاظی خود بودند که رفتار مشکوک مردی که در سرقت ضبط صوت یک خودرو از طریق شکستن پنجره سمت راننده بود، توجه آنها را جلب کرد و برای دستگیری وی اقدام کردند.
به گزارش خبرنگار ما، وی افزود: زمانی که ماموران تغییر مسیر داده و به سمت متهم اعزام شدند، وی سعی کرد با استفاده از تاریکی شب از محل فرار کند که این اقدام با سرعت عمل ماموران بی نتیجه ماند و این متهم در همان محل بازداشت شد.
سرهنگ منصوری، عنوان داشت: متهم به کلانتری منتقل شده و تحت بازجویی قرار گرفت اما هیچ کدام از اتهامات وارده را قبول نکرده و سعی کرد خود را بیگناه جلوه دهد، اما زمانی که از میان وسایلش 13 قطعه اموال مسروقه از جمله ضبط و باند و قفل فرمان مسروقه کشف شد به ناچار لب به اعتراف گشود.
کلانتر محله مولوی، تصریح کرد: متهم در اعترافات خود به 19 فقره سرقت لوازم داخلی خودرو در اقرار کرد و پس از تکمیل پرونده راهی پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ شد.

 

**

اعتراف 5 فقره ای سارق لوازم خودرو به سرقت

سرهنگ "حسن نورآّبادی"، گفت: در پی سرقت های لوازم و محتویات خودرو توسط راننده یک خودروی سواری و شکایت شهروندان، تیم های عملیاتی این کلانتری برای شناسایی سارق وارد عمل شدند.
به گزارش خبرنگار ما، این مقام انتظامی عنوان داشت: پس از بررسی سوابق و مشاهدات عینی شاکیان و شاهدان، مشخصات مالک خودرو به دست آمد و نتیجه تحقیقات در اختیار بازپرس دادسرای محلاتی قرار گرفت و متعاقبا دستور بازداشت متهم صادر و ماموران به محل سکونت وی واقع در 30 متری جی اعزام شدند.
سرهنگ نورآبادی، افزود: با ترفند های پلیسی متهم بازداشت شده و در بازرسی از محل نیز چندین قطعه لوازم مسروقه خودرو و محتویات داخلی آن از جمله، عینک آفتابی، جعبه ابزار، جک و آچار خودور، ضبط، باند، کابل باتری و تعدادی لوازم شخصی کشف و ضبط شد.
وی اعلام کرد: متهم به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودرو در محدوده افسریه اعتراف و همچنین به پنج فقره سرقت لوازم داخلی خودرو در یک شب اقرار نمود.
کلانتر محله مهرآباد، در پایان اظهار داشت: طی بررسی های انجام شده تا کنون یکی از مالباختگان این پرونده شناسایی و به کلانتری دعوت شده اند تا ضمن حضور در کلانتری اموال مسروقه خود را بازپس بگیرند.

**

برادران سارق خانی آباد به 20 فقره سرقت اعتراف کردند

سرهنگ" محمد حسین هاشمی" گفت: وقوع دو فقره سرقت موتورسیکلت به مرکز فوریت های پلیس اعلام و تیمی از ماموران کلانتری شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار قرار دادند.

به گزارش خبرنگار ما، وی با اشاره به اینکه مالباختگان در اظهارات خود بیان داشتند که حدود ساعت 2 بعد از ظهر برای صرف ناهار و استراحت به منزل مراجعه پس از دو ساعت از منزل خارج که متوجه شدیم هر دو دستگاه موتورسیکلت هایمان به سرقت رفته است.

هاشمی افزود: یکی از مالباختگان در اظهاراتش به پلیس متذکر شد که گوشی موبایلش را در موتورسیکلتش جا گذاشته است و همچنین به موتورسیکلتش جی پی اس و میکروفن نصب کرده است.

رئیس کلانتری 152 خانی آباد با بیان اینکه مالباختگان توانسته بودند مخفیگاه سارقان را در محدوده خلازیل شناسایی کنند، تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی تیمی از ماموران کلانتری به مخفیگاه آنان اعزام و موفق شدند هر دو سارق را در حالیکه مشغول اوراق کردن یکی از موتورسیکلت ها بودند، دستگیر کنند.

سرهنگ هاشمی بیان داشت: متهمان پس از دستگیری در بازجویی اولیه اقرار کردند که پس از شناسایی مالباختگان متوجه شدیم که این دو بردار در دو مغازه مجزا کار می کنند و هر روز ساعت 2 بعد از ظهر با موتورسیکلت هایشان به منزل مراجعه و پس از صرف ناهار و استراحت مجددا حدود ساعت 4 بعد از ظهر از منزل خارج و به محل کارشان مراجعه می کنند. و مدتی رفت و آمد دو برادر را کنترل کردیم و امروز هنگامی که آنان به منزل مراجعه کردند با اطمینان از اینکه تا دو ساعت سراغ موتورسیکلت شان را نمی گیرند، اقدام به سرقت موتورسیکلت ها کردیم.

رئیس کلانتری خانی آباد افزود: این دو برادر سارق به 20 فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند.

 

**

کلاهبرداری که خودروهای صفرکیلومتر در فضای مجازی می فروخت

 سرهنگ "تورج کاظمی" رييس پليس فتاي تهران گفت: با ارجاع پرونده های مشابه مبنی بر کلاهبرداری و خرید و فروش دروغین خودروهای صفر کیلومتر و دادن وعده های گمراه کننده از سوی فروشنده، تیمی از ماموران این پلیس، شناسایی و دستگیری متهم را در دستور کار قرار دادند.
به گزارش خبرنگار ما، این مقام انتظامی با اشاره به اینکه این کلاهبردار مشتریان خود را وادار به واریز مبالغی وجه نقد به عنوان  بیعانه برای خرید خودرو می کرد، گفت: با ارجاع پرونده های مشابه از دادسرای مبارزه با جرایم رایانه ای و تعدد شکایت های صورت گرفته  و همچنین شکایت های مشابه در سایر استان ها به ارزش مالی حدود یک میلیارد ریال، ماموران موفق شدند پس از تحقیقات گسترده ه محل سکونت این کلاهبردار را  در یکی از شهرک های اطراف تهران شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.  
 سرهنگ تورج کاظمی با بیان اینکه شهروندان گرامی قبل از واریز هر گونه وجه نقد تحت عنوان بیعانه و غیره  حتما باید از سلامت معامله و هویت فروشنده اطمینان حاصل کنند، گفت: شهروندان در نظر داشتهباشند برای خرید خودرو یا موتورسیکلت پس از مراجعه به بنگاه های مجاز و روئیت خودرو و  احراز مدارک مالکیت، اقدام به خرید و واریز وجه نقد کنند.

 

 

 

 

**

اعتراف دو شرور کیانشهر به شرارت و 20 فقره سرقت

سرهنگ "کیوان ظهیری" در توضیح این خبر، گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر درگیری بین پنج تن از اشرار  بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری کیانشهر به محل اعزام ولی قبل از رسیدن ماموران متهمان از محل متواری شدند.
وی با اشاره به اینکه در این درگیری دو تن اراذل و اوباش منطقه کیانشهر که سابقه شرارت و فروش مواد مخدر داشتند با سه مواد فروش ر در ساعت 2 بامداد یکشنبه چهاردهم مردادماه سال جاری  به خاطر اختلاف حساب در فروش مواد مخدر درگیر شدند، عنوان داشت: متهمان در این درگیری  یکدیگر را با سلاح سرد مورد ضرب و جرح قرار دادند و همچنین  2 دستگاه عابر بانک را نیز  تخریب کرده بودند.
وی بیان داشت: ماموران در بررسی میدانی موفق به شناسایی عاملان درگیری شدند و  یکی از متهمان را  عصر روز پنجشنبه در کخفیگاهش دستگیر کردند.
سرهنگ ظهیری با اشاره به روند تحقیقات و بازجویی از این متهم ، بیان داشت: متهم در بازجویی اولیه در خصوص درگیری صورت گرفته، اظهار داشت  که  از سه مواد فروش مبالغی طلب داشتم که آنان از پرداخت آن امتناع می کردند و تنها راه حل را در ترساندن آنان دیدم و به همراه یکی از دوستانم نقشه ی کشاندن آنها را به کیانشهر و عملی کردن تصمیم مان را گرفتیم  که پس از حضور آنان به علت آنکه مست کرده بودیم قمه کشی کردیم و درگیری ایجاد شد و دو دستگاه عابر بانک نیز در این درگیری تخریب شد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با بیان انجام اقدامات پلیسی و شناسایی مخفیگاه متهم دوم تصریح کرد: این متهم در حال بسته بندی مواد مخدر دستگیر و از مخفیگاه وی  15 گرم هروئین و تعدادی اموال مسروقه از قبیل:  پنل، ساب، آمپلی فایر و 35 عدد کارت سوخت کشف کنند.
این مقام انتظامی بیان داشت: این متهم برای کنترل ورود و خروج مشتریانش و نیز پنهان شدن از دست پلیس،  دوربینی را در داخل  لامپ جلوی خانه خودنصب کرده بود و  از طریق گوشی اش در هر جا که بود می توانست مخفیگاهش را کنترل کند.
سرهنگ ظهیری بااشاره به اینکه متهمان در بازجویی صورت گرفته؛ بیان داشتند:  برخی از شبها در شهرک های حوالی کیانشهر با خودروی خود اقدام به سرقت لوازم داخل خودرو می کردیم. خاطر نشان کرد: متهمان به 20 فقره سرقت اعتراف و تلاش برای شناسایی سه متهم  دیگر این پرونده همچنان  ادامه دارد.

 

نظر شما