شناسهٔ خبر: 27394897 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دستگیری قاتل جوان ۱۹ ساله کرمانشاهی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری قاتل جوان ۱۹ ساله کرمانشاهی که چند روز پیش با ضربات چاقو به قتل رسیده بود، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه محمدرضا آمویی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت : به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری در یکی از شهرک های کرمانشاه، ماموران کلانتری جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل مشخص شد که جوان ۱۹ ساله ای بر اثر ضربات چاقو از ناحیه شکم دچار جراحت شدید و به بیمارستان منتقل شده است اما به علت شدت جراحات جان خود را از دست می دهد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع، دستگیری قاتل فراری در دستور کار ماموران قرار گرفت که در نهایت با گسترش دامنه تحقیقاتی و استفاده از گشت های نامحسوس موفق به شناسایی یکی از عوامل درگیری شدند.

وی خاطرنشان کرد: پس از دستگیری این فرد، وی عنوان کرد که از ابتدای درگیری در محل حضور داشته و مقتول توسط شخصی دیگر که ساکن یکی از روستاهای شهرستان صحنه می باشد به قتل رسیده است.

آمویی ادامه داد: ماموران با دریافت این اطلاعات و پس از هماهنگی با مقام قضائی، به روستای مذکور اعزام و پس از شناسایی محل اختفای متهم، در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه با انتقال متهم به پلیس آگاهی، وی به جرم خود مبنی بر قتل جوان ۱۹ ساله اعتراف کرد تصریح کرد:تحقیقات به منظور کشف علت وقوع قتل و انگیزه ارتکاب این جنایت ادامه دارد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

علت وقوع قتل جوان 19 ساله کرمانشاهی مشخص نیست

 

 

 

نظر شما