شناسهٔ خبر: 27393501 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

امام جمعه تبریز: کشور نیازمند تفکر جوانان انقلابی است

حجت‌الاسلام محمدعلی آل‌هاشم روز چهارشنبه در مراسم اختتامیه طرح ضیافت اندیشه دانشجویی آذربایجان شرقی، افزود: باید توجه داشت که جوانان صاحبان اصلی این کشور

صاحب‌خبر - حجت‌الاسلام محمدعلی آل‌هاشم روز چهارشنبه در مراسم اختتامیه طرح ضیافت اندیشه دانشجویی آذربایجان شرقی، افزود: باید توجه داشت که جوانان صاحبان اصلی این کشور هستند و باید از نیروی عظیم آنها در کنار تجربه بزرگان و پیشکسوتان استفاده کنیم تا بر مشکلات موجود فائق آییم.
وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری عنایت ویژه‌ای به جوانان و نیرو و انرژی جوانی آنها دارند و با توجه به این شناخت و اعتمادی که به آنها دارند در تمام احکام انتصابی تاکید ویژه بر استفاده از نیروی جوان داشته ‌اند.
حجت الاسلام آل‌هاشم با بیان اینکه بنیه های یک کشور و بالندگی آن وابسته به مولفه‌های قدرت و تقویت آنها است، گفت: جوانان انقلابی یکی از ویژگی‌های بالندگی و اقتدار کشور هستند تا به عنوان موتور محرک جامعه و پیشران‌ های انقلاب دستیابی به آرمان‌های نظام و امام (ره) و منویات رهبری را امکان‌پذیر ‌سازند.
وی ادامه داد: جوانان ایرانی در دوران هشت سال دفاع مقدس و در سال های اخیر در عرصه دفاع از حرم آل الله عاشقانه و نه به اجبار وارد میدان شده و در مقابل دشمن ایستادند تا با نثار جان خود استقلال کشور را تضمین کنند.
آل هاشم اضافه کرد: امروز می‌ بینیم که در عرصه‌های ورزشی، هسته‌ای، تولید و فرهنگی تمام موفقیت‌ها توسط جوانان به ‌دست می ‌آید و نقش کلیدی جوانان انقلابی در خنثی ‌سازی نقشه‌های دشمنان و غلبه بر مشکلات کشور انکارناپذیر است، بنابراین باید از جوانان نترس و ریسک‌ پذیر در عرصه‌های مختلف استفاده کنیم و اجازه حضور آنان در رده‌های مختلف را بدهیم.
وی گفت: آمریکا و متحدانش جنگ را در هشت سال دفاع مقدس با ایران را تجربه کرده‌ اند و در حال حاضر به هیچ عنوان وارد جنگ نمی‌ شوند، اما از طریق اندیشه و اقتصاد به جنگ ما آمده‌اند و ما باید روز به روز اندیشه جوانان خود را تقویت کنیم و در مقابل آنها بایستیم، چون اندیشه دشمن تهاجم به تفکرات جوانان است.
3038/518
انتهای پیام

نظر شما