شناسهٔ خبر: 27393091 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

صبح فردا در اصفهان؛

آزمون ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی- مسئول امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان از برگزاری آزمون مرحله دوم سیزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم در اصفهان خبر داد.

صاحب‌خبر -

آزمون ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن در اصفهان برگزار می‌شود

مهدی مسماریان در گفت‌و‌گو با ایکنا از اصفهان اظهار کرد: آزمون مرحله دوم سیزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ 25 و 26 مردادماه سال جاری در اصفهان برگزار می‌شود.
وی افزود: در این آزمون، 478 نفر شرکت شرکت می‌کنند که 68 نفر از آقایان و 410 نفر از بانوان هستند. از مجموع تعداد شرکت‌کنندگان، 258 نفر حافظ کل، 58 نفر حافظ 20 جزء، 93 نفر حافظ 10 جزء و 71 نفر حافظ 3 و 5 جزء قرآن کریم هستند.
مسئول امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان ادامه داد: این آزمون در هر دو روز رأس ساعت 8 صبح برگزار می‌شود و خواهران در دبیرستان دخترانه علوم و معارف (صدرا) وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی واقع در خیابان آیت‌الله کاشانی و آقایان در اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان واقع در خیابان مسجد سید، با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
مسماریان اضافه کرد: علاوه بر اصفهان، آزمون مرحله دوم سیزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده مورخ 27 و 28 مردادماه در کاشان برگزار می‌شود.

نظر شما