شناسهٔ خبر: 27391941 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

نمايندگى كنوود، دوو و كندى

رپرتاژ آگهی

صاحب‌خبر -

آی.پی امداد نمایندگی تعمیرات کندی ، نمایندگی تعمیرات دوو و نمایندگی تعمیرات کنوود شمارا به خواندن این مقاله دعوت مینماید .
سعی نموده ایم در اینجا به معرفی این سه برند برتر لوازم خانگی و قیاس آنها با هم بپردازیم . خدمات امروزه جایگاه ویژه ای در بین خانه دارها کسب نموده است ، هزینه تعمیرات ، دفترچه راهنمای استفاده و ارور لوازم خانگی همراه با دلیل دغدغه ای برای مصرف کننده ها شده است ، ما در اینجا علاوه بر معرفی نمایندگی تعمیرات هر برند به شرح دفترچه آموزش راهنمای فارسی و علت ارور لوازم خانگی آنها پردا خته ایم .

توجه : کافی است روی لینک نمایندگی تعمیرات برند مورد نظر کلیک نمایید تا اطلاعات خود را غنی کنید .

نمایندگی تعمیرات کندینمایندگی تعمیرات کندینمایندگی کندی یک شرکت بزرگ ایتالیایی واقع در نزدیکی میلان و تولید کننده لوازم خانگی است.
لوازم خانگی کندی مانند ماشین لباسشویی و یخچالها از طریق بازاریابی مداوم بیشتر از 80٪ از فروشش را خارج از ایتالیا انجام می شود .

تاریخچه : در سال 1945، شرکت کندی در مونزا ( 15 کیلومتری شمال میلان)، نخستین ماشین لباسشویی ایتالیایی را طراحی کرد .
این ماجراجویی تولید لوازم خانگی توسط برادران فوماگالی شروع شد و روز به روز پیشرفت کرد .
در سال 1950، کندی به یک کارخانه جدید در مونزا نقل مکان کرد و اولین ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک ایتالیایی Bi-Matic را راه اندازی کرد.  این یک موفقیت بزرگ بود که راه را به بازارهای بین المللی باز کرد: کندی اولین شرکت لوازم خانگی ایتالیایی بود که به خارج از کشور راه پیدا کرد .

لوازم خانگی کندی مانند ماشین لباسشویی و یخچالهای کندی از طریق بازاریابی مداوم بیشتر از 80٪ از فروشش در خارج از ایتالیا انجام می شود .

لوازم الکتریکی آشپزخانه در زندگی امروز ضروری است، ما درک می کنیم چقدر مهم است که آن را در یک شرایط کامل و موثر داشته باشیم. مهندسان موجود در نمایندگی تعمیرات کندی در شرق تهران آموزش دیده اند تا خدمات کامل برای تعمیرات لوازم خانگی کندی را انجام دهند.  تعمیرگاه مجاز کندی همواره می کوشد خدمات با کیفیت بالا و در زمان کمتری را به مشتریان خود ارائه دهد .

کار با نمایندگی تعمیرات کندی در غرب تهران همیشه مقرون به صرفه است و نرخ تعمیر رقابتی دارد و  تعمیر لوازم جانبی در صورت نیاز را ارائه می دهد .

در صورت نیاز به تعمیرات کار را به کاردان بسپارید و با نمایندگی کندی تماس حاصل نمایید .

نمایندگی تعمیرات کنوودنمایندگی تعمیرات کنوودنمایندگی کنوود سازنده لوازم آشپزخانه است که در 44 کشور کار می کند.   کنوود طراحی، تولید و فروش لوازم آشپزخانه از جمله مخلوط کن، تهویه مطبوع، پردازنده های آشپزخانه، کتری و تستر را انجام می دهد. این شرکت توسط کنت مینارد وود در سال 1947 در شهر Woking  تاسیس شد. در سال 1962 این شرکت به Havant نقل مکان کرد که در حال حاضر آنها در همین منطقه فعالیت می کنند .

دهه 1940
اولین محصول Kenwood یک توستر بود که توسط کنت وود اختراع شد، که در سال 1947 به بازار عرضه شد و به نام A100 شناخته شد.
1950-1960
سه سال بعد در سال 1950 اولین نسخه وسیله آشپزی در نمایشگاه ایده آل خانه راه اندازی شد.
1970-1980
اولین پردازنده غذایی این شرکت در سال 1979 راه اندازی شد. در سال 1989، این کسب و کار در اولین کارخانه خود در چین سرمایه گذاری کرد.
1990 - 2018
در سال 1997، کنت وود بعد از یک بیماری کوتاه در سن 81 سالگی فوت کرد.
در سال 2001، دلونگی ، سازنده لوازم خانگی ایتالیایی ، شرکت کنوود  و کارخانه آن در چین را برای 45.9 میلیون پوند (حدود 66.7 میلیون دلار)خریداری کرد.
محصولات Kenwood شامل موارد زیر است:
• ماشین آلات آشپزخانه
• آماده سازی غذا و نوشیدنی ( غذا ساز، مخلوط کن، آبمیوه گیری)
• صبحانه (کتری، تستر، قهوه ساز)

شرکت کنوود سازنده لوازم آشپزخانه است که در 44 کشور کار می کند.   کنوود طراحی، تولید و فروش لوازم آشپزخانه از جمله مخلوط کن، تهویه مطبوع، پردازنده های آشپزخانه، کتری و تستر را انجام می دهد.

محصولات Kenwood شامل موارد زیر است:
• ماشین آلات آشپزخانه
• آماده سازی غذا و نوشیدنی ( غذا ساز، مخلوط کن، آبمیوه گیری)
• صبحانه (کتری، تستر، قهوه ساز)

ما می دانیم که خرید یک دستگاه جدید هزینه بالایی دارد ، به جز این باید زمانی را برای بررسی و انتخاب وسیله ای کارآمد بگذرانید  ، در برخی مواقع دستگاه قدیمی شما با تعمیرات می تواند کارایی خوبی را ارائه دهد و نیازی به خرید وسیله جدید نخواهید داشت .
تیم نمایندگی تعمیرات کنوود از کارشناسان تعمیر لوازم الکتریکی متشکل است که مانند  پزشکان برای معالجه و تعمیر دستگاه شما عمل می کنند، تعمیرگاه مجاز کنوود تلاش می کنند کار خود را به بهترین نحو انجام دهند و می دانند که چه چیزی برای حفظ دستگاه شما در حداکثر توان بالقوه مفید است ، بنابراین با تعمیرات صحیح در نمایندگی تعمیرات کنوود در غرب تهران نیازی ندارید که  هر چند سال یکبار دستگاه کاملا جدیدی خریداری کنید .
نمایندگی تعمیرات کنوود در شرق تهران با همکاری با بسیاری از تولید کنندگان و تامین کنندگان مختلف قادر به ارائه انواع خدمات، قطعات و دانش در طیف وسیعی از لوازم از یخچال ها گرفته تا  اجاق ها و مایکروفرها. همچنین خدمات و گارانتی مورد نیاز برای اکثر علامت های تجاری محبوب را نیز ارائه می دهند و همچنین در کنار شرکت های گارانتی گسترده تر کار می کنند.
این به کاربر اجازه می دهد تا تنها با اطمینان از اینکه بهترین خدمات، قطعات و تجربه را دریافت می کند تعمیرات لوازم خانگی خود را به دست تعمیرگاه مجاز بسپارد .

نمایندگی تعمیرات دوونمایندگی تعمیرات دووشرکت دوو در سال 1971 در کشور کره تاسیس شد ، از آن زمان تا به حال کسب و کار جهانی با بیش از 64 خط تولید، تحقیق و توسعه و مراکز فروش در بیش از 40 کشور در سراسر جهان تبدیل شده است. این شرکت سومین شرکت بزرگ الکترونیک کره جنوبی پس از سامسونگ و LG است، این شرکت طیف وسیعی از لوازم الکترونیکی و لوازم خانگی با ارزش را تولید می کند. این شرکت در سال 1999 پس از بحران مالی آسیا ورشکست شد و طلبکاران زیادی را داشت

در اکتبر 2010، اعلام شد که گروه اعتباری که مالک این شرکت است، آن را به شرکت الکترونیکی در ایران فروخته است. گروه صنعتی انتخاب ایران این شرکت را به مبلغ 529 میلیون دلار در نوامبر 2010 از طلبکارانش خریداری کرد .
گروه صنعتی ایرانی Entekhab با شرکت Electrolux سوئد برای کسب این شرکت رقابت کردند. در ژوئن 2011 گزارش شد که طلبکاران دوو تصمیم گرفتند قرارداد را با گروه انتخاب لغو کنند و گروه Entekhab تهدید کرد که در پاسخ به اقدامات آنها، قانونی اقدام می کند ،پس از سالها تلاش، گروه Dongbu در حال حاضر به عنوان گروه DB شناخته می شود این شرکت را خریداری کرد .

درست همانطور که یک ذهن سالم یک بدن سالم را تشکیل می دهد، لوازم خانگی سالم نیز می توانند کارکرد خوبی را ارائه دهند، بنابراین توصیه می شود در صورت وجود مشکل در وسیله از ان استفاده نکنید زیرا کارکرد مطلوبی را ندارد و هم چنین باعث فشار به دستگاه و آسیب به دیگر قطعات نمی شود ، تعمیرات را به نمایندگی تعمیرات دوو در شرق تهران بسپارید .
نمایندگی تعمیرات دوو در غرب تهران در مدت زمان طولانی در کار لوازم خانگی مشغول هستند ارتباط با نمایندگی دوو به این معنی است که مشتریان به یک سرویس بزرگ و خدمات فنی و تکنسین های آموزش دیده دسترسی دارند.

تامین قطعات یدکی توسط تعمیرگاه مجاز دوو  امکان پذیر است، اگر شما نیاز به لوازم جانبی استاندارد برای لوازم آشپزخانه دارید ، با نمایندگی تعمیرات دوو تماس بگیرید آنها همچنین از لوازم کوچک و قابل حمل شما مراقبت می کنند تا آسیب فیزیکی به ان وارد نگردد .

نظر شما