شناسهٔ خبر: 27389461 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

افزایش گروه‌های راه‌یافته به مرحله کشوری مسابقات تواشیح بانوان/ بازنگری پس از اعتراض

گروه مسابقات ــ نتایج مرحله مقدماتی مسابقات همسرایی و هم‌خوانی قرآن کریم در بخش بانوان که روز 20 مردادماه اعلام شده بود، امروز مورد بازنگری قرار گرفت و دو گروه دیگر به جمع راه‌یافتگان به مرحله کشوری اضافه شده است.

صاحب‌خبر -

افزایش گروه‌های راه یافته به مرحله کشوری مسابقات همسرایی قرآن بانوان

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ روز 20 مردادماه بود که نتایج مرحله مقدماتی چهل‌ویکمین دوره مسابقات همسرایی و هم‌خوانی قرآن کریم در بخش بانوان اعلام و براساس آن شش گروه که به مرحله کشوری راه‌یافته بودند، معرفی شدند.
امروز 24 مردادماه بار دیگر خبری بر روی خروجی پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف، قرار گرفته که براساس آن تعداد گروه‌های راه‌یافته به مرحله کشوری از شش گروه به هشت گروه افزایش یافته است.
براساس آنچه در خبر منتشر شده آمده است، این دو گروه پس از بازنگری نتایج، به جمع راه‌یافتگان به مرحله کشوری مسابقات همسرایی و هم‌خوانی قرآن کریم اضافه شده‌اند.
بر همین اساس علاوه بر شش گروه، «مشکات» از استان فارس، «صهبا» از استان تهران، «سراج» از استان خراسان رضوی، «آل‌یاسین» از استان خراسان رضوی، «تسنیم» از استان قم و «طه» از استان خراسان رضوی که پیش از این به مرحله کشوری راه یافته بودند، دو گروه، «نسیم رحمت» از استان مازندران و «تسنیم» از استان البرز به مرحله کشوری راه یافته‌اند.
با توجه به اینکه حدنصاب حضور در مرحله کشوری این مسابقات امتیاز 69 اعلام شده است، دو گروه مذکور که پس از بازنگری به این جمع اضافه شده‌اند نیز امتیاز 69 دریافت کرده بود، این دو گروه پس از اعتراض به نتایج و درخواست بازنگری به جمع برگزیدگان اضافه شده‌اند.
پیش از این و در بخش آقایان نیز ابتدا 12 گروه به مرحله کشوری راه‌یافته بودند که پس از اعتراضات گروه‌ها و بازنگری هئیت داوران تعداد گروه‌های راه‌یافته به مرحله کشوری به 15 گروه رسید.

انتهای پیام

نظر شما