شناسهٔ خبر: 27385008 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

قهرمانی را از پرسپولیس می‌گیریم/ خوشحالم که با برد شروع کردم

مهاجم نیجریه‌ای آبی‌ها با اشاره به اینکه ما برای به‌دست آوردن قهرمانی می‌جنگیم گفت:خوشحال هستم که کارم را در تیم با برد شروع کردم.

صاحب‌خبر -

قهرمانی را از پرسپولیس می‌گیریم/ خوشحالم که با برد شروع کردم به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این‌طور که مشخص است، استقلالی‌ها خیلی زود جانشین مامه‌تیام را پیدا کرده‌اند. البته هنوز زود است که درباره خرید جدید آبی‌ها یعنی الحاجی گرو نظر داد اما تقریبا در 30 دقیقه‌ای که او برابر تراکتورسازی به میدان رفت، نشان داد که می‌توان روی جنگندگی و البته تلاشش حساب کرد.

زمان می‌برد تا مهاجم سابق اوسترشوندس سوئد با استقلال هماهنگ شود اما خود الحاجی از اولین بازی و حضور در استادیوم آزادی به وجد آمده بود و این اولین نکته‌ای بود که در مصاحبه با او کاملا به‌چشم می‌آمد. گفت‌وگوی خبرنگار «فرهیختگان» با مهاجم نیجریه‌ای استقلال را در ادامه می‌خوانید:

درباره حضور در کشور همبازی سابقت (سامان قدوس) صحبت کن. چه شد که استقلال را انتخاب کردی؟

خب بررسی‌هایی انجام دادم و فهمیدم که استقلال یکی از بهترین تیم‌های آسیاست. شفر هم از حضور در ایران تعریف کرده بود. با سامان هم مشورت کردم و او هم اطلاعات خوبی به من داد. درنهایت تصمیم گرفتم چالش جدیدی را امتحان کنم و به ایران بیایم. اکنون هم از انتخابم راضی هستم و جو بسیار خوبی در این تیم حاکم است.

مقابل تراکتورسازی اولین بازی‌ات با لباس استقلال را تجربه کردی. بازی چطور بود؟

یک برد عالی در حضور بی‌نظیر هواداران به‌دست آوردیم. خوشحال هستم که کارم را در تیم با برد شروع کردم هرچند به کمی زمان نیاز دارم تا بتوانم با سایر بازیکنان هماهنگ شوم. همین‌ که پیروز شدیم آن هم با این نتیجه، نشان می‌دهد که شرایط تیم خوب است و می‌توانیم در ادامه نتایج بهتری هم بگیریم.

نظرت درباره هواداران استقلال و جوی که شاهد بودی چیست؟

واقعا هیچ کلمه‌ای به ذهن من نمی‌رسد. هواداران جو دیوانه‌واری درست کرده بودند و آن را خیلی دوست داشتم. حمایت بسیار خوبی را شاهد بودیم. بودن در اینجا عالی است، ‌طرفداران عالی بودند و همین‌طور هم‌تیمی‌ها. همه‌چیز در اینجا فوق‌العاده بود.

نظرت درباره آینده چیست؟ شرایط خودت، رقابت و جام‌هایی که در پیش دارید را چگونه می‌بینی؟

به من گفته‌اند که رقیب ما (پرسپولیس) قهرمان ایران است اما من اینجا هستم تا با هم همه‌چیز را به‌دست بیاوریم؛ نه‌فقط من که مربی، بازیکنان و البته طرفداران استقلال. نقش آنها بسیار مهم است و به‌نظر من این هواداران می‌توانند بسیار به تیم ما کمک کنند.

فکر می‌کنی این تیم می‌تواند به ۲ قهرمانی پیاپی پرسپولیس در لیگ پایان دهد؟

بله چراکه نه؟ ما تیم بسیار قدرتمندی داریم و تا انتها برای کسب نتایج مناسب و به‌دست آوردن قهرمانی لیگ می‌جنگیم.

به هواداران استقلال قول می‌دهی چند گل در این فصل به‌ثمر برسانی؟

من تمام تلاشم را برای پیروزی استقلال می‌کنم. گلزنی من شاید مهم نباشد بلکه مهم این است که تیم برنده شود و هدف همه ما پیروزی است. ما هم برای همین رقابت می‌کنیم.

منبع: روزنامه فرهیختگان

انتهای پیام/

گفت‌وگوی خواندنی با مهاجم نیجریه ای استقلال

نظر شما