شناسهٔ خبر: 27383973 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

انگیزه های جلالی پانزده سال بعد از قهرمانی(عکس)

سرمربی پیکان تیمش را برای هفته سوم رقابت های لیگ برتر و بازی برابر گسترش فولاد آماده می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش" ورزش سه" پیکان از سه بازی اولش در لیگ برتر امسال ، یک برد و دو مساوی به دست آورده است. این تیم در دو بازی سخت و خارج از خانه اش برابر استقلال و سپاهان به مساوی رسید و تنها بازی خانگی اش برابر سایپا را برد. در هفته چهارم پیکان به دنبال کسب سه امتیاز دومین بازی خانگی اش برابر گسترش فولاد تبریز است. مجیدجلالی سرمربی پیکان برای موفقیت در این مسابقه ابزار لازم را در اختیار دارد هرچند 4 بازیکن این تیم در اردوی تیم امید در اندونزی هستند.


جلالی دیروز بازیکنان پیکان را ابتدا به سالن وزنه برد و بعد ازظهر یک تمرین نسبتا سبک را برگزار کرد و خودش تمام لحظات تمرین را زیر نظر داشت. او امسال و در سومین سال حضورش در پیکان تیم خوبی را در اختیار دارد و هدف اصلی اش رسیدن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است. او خوب می داند اگر بتواند همین روند امتیازگیری را ادامه بدهد آن وقت می تواند یکی از نماینده های ایران در رقابت های باشگاه های آسیا در سال آینده باشد.

 


جلالی امسال نیز مثل همیشه تیمی منطقی و صبور ساخته که به دنبال کسب نتیجه با کمترین میزان خسارت است. پیکان امسال تیمی است که به همراه پرسپولیس در سه هفته هیچ گلی نخورده و البته تا این لحظه بدون شکست است و بازی با گسترش فولاد در هفته چهارم و کسب سه امتیاز آن می تواند پیکان را در همان ابتدای لیگ برتر در جایگاهی مناسب قرار دهد. جلالی و یارانش سه بازی سخت را پشت سرگذاشته و از حریفان نامدارشان امتیاز گرفته اند. او یک بار و در سومین دوره لیگ برتر توانست با تیم پاس تهران به مقام قهرمانی در لیگ برتر برسد و اکنون پانزده سال است که او نتوانسته با تیمی به این عنوان برسد.

 


سرمربی پیکان می داند که سه بازی آینده تیمش اگر با امتیازات خوبی همراه باشد آن وقت او می تواند در میان مدعیانی که با خریدهای گران قیمت به دنبال قهرمانی هستند نیز حضور داشته باشد. این تیم بعد از گسترش فولاد در هفته پنجم باید در مشهد با پدیده بازی کند و سپس در شهر قدس به مصاف استقلال خوزستان برود. جلالی که نشان داده برای هر بازی روش و ترکیب خاصی را به میدان می فرستد از این سه بازی امتیازات کامل را می خواهد و شاید همین باعث شود تا او از روش های تهاجمی تری استفاده کند.


مجید جلالی در تمرین روزگذشته ، از ابتدا کار شاگردانش را زیر نظر داشت و بازی درون تیمی را با نظارت مستقیم سوت زد. آنچه جالب بود اینکه او با انگیزه بسیار بالایی تمرین را انجام می داد و این نشان می داد که آقا معلم در 62 سالگی جاه طلبی هایش را در فوتبال ایران دنبال می کند. او می تواند سهمیه بگیرد و شاید هم مثل سال گذشته بتواند در مقاطعی مدعی قهرمانی هم باشد.

 


عکس : امیرحسین خیرخواه

نظر شما