شناسهٔ خبر: 27381666 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

حمایت از کالای ایرانی به سبک شبکه 1

برنامه تلویزیونی «ثریا» پویش مردمی حمایت از کالای ایرانی را در شبکه یک سیما راه اندازی کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

شعار پویش مردمی حمایت از کالای ایرانی «شما هم میتونید عضو تیم ملی تولید ایران باشید» است و مردم می توانند ویدیوهای کوتاه یا عکس های خودشان را از کالاهای ایرانی که در منزل استفاده می کنید برای برنامه از طریق شماره تلفن ۰۹۳۰۰۰۰۱۴۳۵ در شبکه های اجتماعی سروش، بله و ایتا ارسال کنند.

در این پویش، از مردم، مسئولان، چهره های فرهنگی، سیاسی، رسانه ای، کسبه و بازاریان و همچنین کارمندان ادارات و ارگان ها سوال شده است: ۱- کالاهای ایرانی چه سهمی در خانه شما دارد؟ ۲- کالاهای ایرانی چه سهمی در محل کار شما دارد؟

اقشار مختلف می توانند از کالاهای ساخت ایران که در منزل و محل کار خود دارند، عکس و فیلم تهیه کرده و ارسال کنند تا در برنامه با نام خودشان پخش شود.

در برنامه امشب چهارشنبه ۲۴ مرداد ماه «ثریا» نیز قرار است تعدادی از فیلم ها و عکس های ارسالی این پویش مردمی نمایش داده شود.

موضوع برنامه امشب «ثریا»، آسیب شناسی عملکرد دانشگاه ها است و مهدی گلشنی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی مهمان این برنامه خواهد بود.

«ثریا» به تهیه کنندگی محسن مقصودی کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما است که چهارشنبه ها پس از سریال شبانه، روی آنتن می رود.

 

نظر شما