شناسهٔ خبر: 27379174 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار آذربایجان غربی:

تیم والیبال شهرداری ارومیه منحل نمی شود

ارومیه- ایرنا- استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه تیم والیبال شهرداری ارومیه به هیچ وجه منحل نمی شود، گفت: با استفاده از حمایت های بخش خصوصی یا حتی کمک های دولتی از این تیم حمایت خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی محمدمهدی شهریاری روز چهارشنبه افزود: تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا این تیم بتواند با قدرت به کار خود ادامه دهد و برای آذربایجان غربی افتخارآفرینی کند.
به گزارش ایرنا استاندار آذربایجان غربی 2 روز پیش نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرده بود که انحلال باشگاه شهرداری ارومیه در زمان حاضر تصمیم درستی نیست و باید ماه ها پیش چنین تصمیمی اعلام می شد.
وی بیان کرد: باشگاه شهرداری ارومیه با تصمیم اعضای شورای اسلامی شهر، مسوولیت تیم داری در لیگ برتر والیبال را بر عهده گرفته و نباید در این برهه زمانی از این مسوولیت شانه خالی کند زیرا این باشگاه توقعاتی در نزد هواداران و جوانان والیبال دوست شهر ارومیه ایجاد کرده است.
هفته گذشته پنج تن از اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با امضای نامه ای خطاب به ریاست این شورا، تعطیلی فعالیت های باشگاه شهرداری و انحلال این باشگاه را به دلیل مشکلات اقتصادی خواستار شده بودند.
این پیشنهاد عصر روز دوشنبه گذشته پیگیری و پس از برگزاری جلسه اعضای شورای شهر با شهردار ارومیه در نهایت باشگاه شهرداری ارومیه با رای هفت نفر منحل شد.
انحلال باشگاه شهرداری ارومیه در حالی از سوی مسوولان شهری اعلام شده است که امسال 2 تیم از شهر ارومیه در لیگ برتر والیبال کشور حضور خواهد داشت.
طی چند هفته گذشته بهروز عطایی و جاوید محسنی نیا به عنوان مربیان تیم های حاضر در لیگ برتر والیبال انتخاب شدند و قرارداد بسیاری از بازیکنان حاضر در این تیم ها نیز بسته شد.
باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه از سال 1390 فعالیت خود را با تیم داری در رشته های والیبال لیگ برتر، تکواندو، اسکیت، تیراندازی، فوتبال بانوان لیگ برتر و هندبال لیگ یک آغاز کرده است.
7156/3072

نظر شما