شناسهٔ خبر: 27378273 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

هدیه ارزشمند فیسبوک به اهالی شبه قاره هند: پخش زنده مسابقات لالیگا بدون پرداخت هزینه و کاملا رایگان

شرکت فیس بوک تصمیم دارد فوتبال اسپانیا را به بازار مصرف کننده های میلیاردی هند به صورت رایگان هدیه دهد. فیسبوک برای تحقق این برنامه با لالیگا همکاری کرده است.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت فیس بوک تصمیم دارد  فوتبال اسپانیا را به بازار مصرف کننده های میلیاردی هند به صورت رایگان هدیه دهد. فیسبوک برای تحقق این برنامه  با لالیگا همکاری کرده است.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی ان بی سی، این اقدام به کاربران 270 میلیون نفری فیسبوک در هند کمک می کند  لیگ فوتبال اسپانیا را به صورت رایگان تماشا کنند.

هند بزرگترین بازار فیس بوک است که 270 میلیون کاربر دارد. این غول رسانه های اجتماعی 348 میلیون کاربر در شبه قاره هند دارد.

فوتبال داخلی در هند نوپا است و به همین دلیل تماشاگران فوتبال هند علاقه خاصی به لیگ های خارجی دارند.بنابراین  فیسبوک با اقدام خد هدیه ای ویژه به مردم منطقه اعطا کرده است. پخش زنده لیگ برتر فوتبال اسپانیا برای تماشاگران در هند و دیگر کشورهای جنوب آسیا بدون هیچ هزینه ای است.

 

جالب است بدانید کشورهای افغانستان، بنگلادش، بوتان، هند، نپال، مالدیو، سریلانکا و پاکستان. از روز جمعه شاهد این رویداد خواهند بود.

این لیگ که شامل تیم های مطرحی مثل  بارسلونا و رئال مادرید و ستاره آرژانتینی لیونل مسی است، از طریق صفحه فیس بوک لالیگا و صفحات باشگاه ها به طور زنده پخش می شود.

 

خاویر تباس رئیس لا لیگا این  توافق را به عنوان پیروزی برای طرفداران فوتبال هند مورد تمجید قرار داد و گفت:  "لا لیگا استاندارد فوتبال را در جهان تنظیم می کند و ما خوشحال هستیم که مردم بیشتر از هر زمان دیگری فرصت دیدن مسابقات ما را دارند و خوشحالیم که این اتفاق از طریق فیسبوک رخ می دهد."

 

فیس بوک و لا لیگ جزئیات مالی این معامله را منتشر نکرده اند. اما، طبق گزارش رویترز، صاحب حقوق قبلی  این مسابقات یعنی سونی پیکچرز ، مبلغ 32 میلیون دلار را برای پخش لالیگا بین سال های  2014 تا 2018 پرداخت کرد.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما