شناسهٔ خبر: 27375659 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی استان یزد:

برگزاری نشست کتاب و کتابخوانی با حضور نهاد کتابخانه های شهرستان های یزد

مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی استان یزد با اشاره به حضور در « گذر فرهنگ و هنر مازاری ها» گفت: نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان های یزد به صورت ماهانه در این گذر برنامه کتاب و کتابخوانی برگزار می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، رقیه دوست فاطمیها،  مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی استان یزد در نشست ستاد هماهنگی پایتخت کتاب ایران با اشاره به فعالیت های فرهنگی در زمینه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی گفت: گسترش فعالیت های کتابخانه ها در استان یزد از جمله فعالیت های نهاد کتابخانه ها است که در این راستا ما در اقدام اولیه ساعت کاری برخی از این کتابخانه ها را افزایش داده ایم.

وی افزود: کتابخانه فرخی یزدی به عنوان یکی از پایگاه های مناسب برای ترویج امر کتاب و کتابخوانی است که ما ساعت کاری آن افزایش پیدا کرده است و خوشبختانه میزان استقبال مردم نیز مناسب بوده است.

مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی استان یزد خاطرنشان کرد: در گذر فرهنگ و هنر مازاری ها به صورت ماهانه برنامه داریم و با همکاری شهرستان ها نیز این امر انجام می شود.

دوست فاطمیها خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی ها ما سعی داریم تا نهاد کتابخانه های شهرستان ها به صورت ماهانه در گذر فرهنگ و هنر برنامه داشته باشند و با حضور مسئولان هر شهرستان موضوع کتاب و کتابخوانی مورد بررسی قرار گیرد.

وی گفت: برگزاری طرح های 40 کتاب، 40 چراغ و کتابخوانی گردشگری در بافت تاریخی از جمله طرح های ما است که در سطح شهر یزد پیگیری می کنیم.

مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی استان یزد گفت: از جمله اقدامات دیگر ما در زمینه جشنواره رضوی است که اختتامیه ان 12 شهریور ماه در محل باغ دولت آباد یزد برگزار می شود.

 

نظر شما