شناسهٔ خبر: 27375206 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مشاور پیشین ترامپ: نمی توان از رئیس جمهور انتظار تغییر داشت

مایکل کاپوتو گفت: ترامپ همین است. او همواره دارد حمله می کند و اگر فردی به او اهانت کند وی ده بار بدترش را پاسخ می دهد. ترامپ اینگونه بار آمده و تربیت شده است و در آن بخش از شهر نیویورک پرورش یافته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما مشاور پیشین دستگاه تبلیغاتی دونالد ترامپ در پاسخ به این پرسش که آیا شایسته است رئیس جمهور آمریکا، زنی سیاهپوست را "سگ" بخواند گفت ای کاش او از چنین بیانی استفاده نکرده بود زیرا به کار بردن چنین واژه ای از سوی هر که باشد ناشایست است به ویژه اگر طرف روبرو زن باشد.
مایکل کاپوتو در گفتگو با سی ان ان با اشاره به اینکه گفته می شود "سگ" خطاب کردن دیگران نوعی تهمت نژادی است گفت: "چنین دسته بندی کمی اغراق آمیز است زیرا او (ترامپ) در نامیدن افراد همه ی رنگ ها و نژادها از چنین واژه ای استفاده می کند. ترامپ رئیس جمهوری است که به همه یکسان توهین می کند و این را در گفته ها و پیام های توییتری وی می توان دید؛ و دفاع کردن از او نیز گاه سخت می شود."
رئیس جمهور آمریکا در پیامی توییتری مشاور پیشین خود را "سگ" خطاب کرده و نوشت: "هنگامی که به یک فرصت طلب دیوانه و گریان فرجه ای داده می شود و در کاخ سفید هم به او کار می دهید حدس می زنم به نتیجه ای که در نظر داشته اید نرسیدید. ژنرال کلی خوب کاری کرد آن سگ را خیلی زود اخراج کرد."
مشاور پیشین ترامپ در پاسخ به این پرسش که چرا اصلا رئیس جمهور باید از چنین بیانی استفاده کند گفت مدل رئیس جمهور ترامپ همین است. او همواره دارد حمله می کند و اگر فردی به او اهانت کند وی ده بار بدترش را پاسخ می دهد. ترامپ اینگونه بار آمده و تربیت شده است و در آن بخش از شهر نیویورک پرورش یافته است.
وی گفت او تغییر نکرده و نباید انتظار تغییر در وی داشت زیرا چنین انتظاری بیش از حد خوش بینانه به نظر می رسد.
او افزود فکر می کنم تا پایان دوره ی ریاست جمهوری ترامپ باید منتظر باشیم او از چنین بیانی استفاده کند.

mp4
<div id="video-display-embed-code_2502558" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2203125/2502558?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما