شناسهٔ خبر: 27375194 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی دامغان خبر داد

معرفی ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی دامغان در روز در‌های باز

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان از معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این دانشگاه در روز در‌های باز خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نعمت‌الله نعمتی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان با توجه به فرصت بازدید شهروندان از دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در روز در‌های باز اظهار کرد: مردم صاحبان اصلی دانشگاه آزاد اسلامی هستند و ما وظیفه داریم تا آن‌ها را با توانایی و توانمندی‌های این دانشگاه به عنوان بخش مهمی از آموزش عالی و البته بزرگترین دانشگاه حضوری جهان آشنا کنیم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان بیان کرد: بر این اساس سه‌شنبه ۳۰ مرداد جاری، پذیرای قشر‌های مختلف مردم بویژه دانش‌آموزان دامغانی و اولیای آن‌ها هستیم و با اطلاع‌رسانی محیطی، تلاش می‌کنیم توانمندی‌های این دانشگاه را به مردم معرفی کنیم.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در حالی میزبان داوطلبان دانشگاهی است که در جلسات تخصصی قبلی که با تلاش روابط عمومی و با مشارکت اداره آموزش و پرورش انجام شد، بخشی از این ظرفیت‌ها به متخصصان معرفی شد و در این دوره تلاش شده تا شهروندان با نخستین مؤسسه آموزش عالی در دامغان آشنا شوند.

نعمتی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها در این بازدید می‌توانند با عملکرد دانشکده‌های داروسازی، حقوق و علوم انسانی، علوم فنی و مهندسی، علوم پایه، کشاورزی و صنایع غذایی آشنا شوند و از ۳۵ آزمایشگاه فعال، کارگاه‌های مجهز، انجمن‌های علمی و باشگاه پژوهشگران جوان بازدید کرده و در جریان فعالیت‌های مرکز ارتقای شایستگی‌های مهارتی دانشجویان و مرکز رشد علوم دارویی قرار گیرند.

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: تالار‌ها و مجموعه ورزشی و فرهنگی، آرامگاه شهدا، مسجد الغدیر و هنرستان تازه‌تأسیس فنی و حرفه‌ای رهپویان دانش و بیش از ۱۰۰ هزار متر مربع فضای سبز و محوطه شاداب و باغات و مزارع آموزشی و مجموعه‌ای از سایت مرکزی، کلاس‌های آموزشی هوشمند و مجهز به امکانات کمک آموزشی روزآمد، مرکز آموزش مهارتی و ... آماده بازدید شهروندان است.

وی شعار امسال دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان را موفقیت در همین نزدیکی است» اعلام و اظهار کرد: «وظیفه ما در دانشگاه آزاد اسلامی ایجاب می‌کند تا در حفظ سرمایه‌های ملی و اجتماعی جوانان ایران اسلامی کوشا باشیم؛ بنابراین تلاش می‌کنیم با معرفی ظرفیت‌ها، داوطلبان بدون دغدغه سفر و تأمین هزینه‌های سرسام‌آور مسکن و غذا و البته آسیب‌های احتمالی اجتماعی، بتوانند در کنار خانواده درس بخوانند.

  روز در‌های باز دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان سه‌شنبه ۳۰ مرداد سال جاری از ساعت ۹ صبح به مدت هشت ساعت با مجموعه‌ای از برنامه‌های متنوع برگزار می‌شود و این واحد دانشگاهی بر اساس پیش‌بینی میزبان حداقل ۳۰۰ نفر از دانش‌آموزان و شهروندان دامغانی خواهد بود.

نظر شما