شناسهٔ خبر: 27373501 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

پهلوانان تربت حیدریه به احترام خبرنگاران قیام کردند

به گزارش ایرنا، رییس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه در این آیین گفت: اصحاب رسانه حلقه اتصال مسوولان و جامعه ورزشی هستند.سیدحمید رضا امینی افزود: این بدان

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، رییس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه در این آیین گفت: اصحاب رسانه حلقه اتصال مسوولان و جامعه ورزشی هستند.
سیدحمید رضا امینی افزود: این بدان معنا است که خبرنگاران هم می توانند برای توسعه ورزش شهرشان فرصت آفرینی کنند و هم می توانند چالش ها را مطرح و با کمک مسوولان در صدد رفع آن ها برآیند.
وی با بیان این که حوزه ورزش شهرستان بسیار مغفول واقع شده، از خبرنگاران در خواست کرد، توجه خود را به این حوزه بیش از حوزه های دیگر خبری معطوف بدارند.
هم اکنون در این شهرستان 32 باشگاه ورزشی فعالند که هفت باشگاه مربوط به بانوان، 2 باشگاه ویژه آقایان و بقیه به صورت مشترک فعالیت دارند.
شمار بیمه شدگان ورزشی این شهرستان نیز چهار هزار و 670 نفر است.
چهار سالن ورزشی روستایی در چهار بخش تربت حیدریه با صرف بالغ بر 11 میلیارد و سرانه اماکن ورزشی روستایی به کمتر از نیم مترمربع می رسد
در تربت حیدریه بیش از 10 هزار ورزشکار در قالب 40 هیات ورزشی فعالیت دارند.
شهرستان تربت حیدریه دارای 54 هزار و 194 نفر جوان است که معادل سه درصد جمعیت جوانان استان و از این حیث پنجمین شهرستان استان است.
تربت حیدریه همچنین دارای 11 سازمان مردم نهاد (سمن)، 2 تشکل صنفی و 2 تشکل سیاسی است.
مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
6121 /1744
انتهای پیام

نظر شما