شناسهٔ خبر: 27373306 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

ابنای شهرستان‌ها ـ ارومیه

مدیر فرهنگی دانشگاه ادیان و مذاهب: وظیفه نخبگان حوزه، ایجاد امید و تقویت باورهای دینی است

ابنا

مدیر فرهنگی دانشگاه ادیان و مذاهب گفت: وظیفه نخبگان حوزه و دانشگاه در مقطع کنونی، ایجاد امید و تقویت باورهای دینی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ مدیر فرهنگی دانشگاه ادیان و مذاهب در جمع فعالین فرهنگی استان آذربایجان‌غربی، وظیفه نخبگان حوزه و دانشگاه را در مقطع کنونی، ایجاد امید و تقویت باورهای دینی دانست و با یادآوری وقایع جنگ احد، نتیجه عدم تبعیت از فرامین رهبری را شکست و خسران ارزیابی کرد.

حجةالاسلام‌والمسلمین فخرآذر در این دیدار صمیمی، مسئولیت فعالین فرهنگی و دغدغه‌مندان حوزه و دانشگاه را سنگین ارزیابی نموده و اظهار داشت: در این شرایط لازم است شناخت درستی از وضعیت موجود داشته باشیم تا بتوانیم رفتاری درست انجام دهیم و این ممکن نخواهد بود جز در سایه اتحاد و همدلی مردم و مسئولین و فصل الخطاب قرار دادن فرمایشات رهبری معظم انقلاب اسلامی.

فخرآذر با اشاره به اینکه ما نیازمند هوشیاری، بصیرت و مامور به روشنگری و تبیین صحیح شرایط هستیم افزود: در شرایطی که دشمن اعتقادات ما را نشانه گرفته است، وظیفه داریم که با یادآوری خداوند و قدرت لایزال او، در جامعه ایجاد امید نماییم.

وی همچنین با اشاره به ترفندهای دشمنان در ایجاد و تقویت اختلافات قومیتی، مذهبی و سیاسی در جامعه و تلاش برای دو یا چند قطبی سازی فضا گفت: رمز پیروزی ما طبق فرمایش امام راحل وحدت کلمه بوده‌است و در شرایط فعلی هم لازم است جناح‌های سیاسی، اقوام مختلف و ادیان و مذاهب مختلف زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی و گوش به فرمان ولی فقیه به دور از هرگونه افراط و تفریط، قدم برداریم تا چون گذشته محکم، استوار و برقرار باشیم.

حجةالاسلام‌والمسلمین جعفر فخرآذر هدف از فشارهای اقتصادی را تلاش برای تسلط دشمن ارزیابی نموده و با اشاره به لزوم مرزبندی شفاف بین وفاداران نظام و انقلاب با عناصر و عوامل دشمن در داخل و خارج از کشور اظهار داشت: برای دشمن، هیچ فرقی بین اصلاح‌طلب و اصول‌گرا نیست، چرا که آن‌ها اصل نظام را هدف گرفته‌اند و تنها راه نجات انقلاب، فصل‌الخطاب قرار دادن سخنان رهبری و حفظ وحدت کلمه است.

مدیر فرهنگی دانشگاه ادیان و مذاهب در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: ملتی که شعار هیهات منا الذله سر می‌دهد و هزاران شهید و جانباز و آزاده تقدیم انقلاب می‌کند، قطعا اجازه نخواهد داد خواب‌های پریشان دشمنان تعبیر شود.

...............
پایان پیام/ 268

نظر شما