شناسهٔ خبر: 27372958 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

کاهش آسیب های اجتماعی در گرو ارتقای فرهنگی و حل مشکلات معیشتی است

اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: کاهش آسیب های اجتماعی در گرو ارتقای فرهنگی و حل مشکلات معیشتی جامعه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی عصر سه شنبه در دیدار با دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در اراک اظهار داشت: در رابطه با ارتقای فرهنگ عمومی از جمله مسائل اصلی که بایستی به آن توجه شود تحکیم بنیان خانواده است و پس از آن، حل مشکل اشتغال اهمیت فراوان دارد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: تاکید بر حل مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال به سبب این است که با رفع این معضل بسیاری از آسیب های اجتماعی کاهش می یابد.

دری نجف آبادی بیان کرد: در همین زمینه لازم است که از ظرفیت جوانان در امور مختلف بهره گرفته شود و مهارت آموزی به جوانان و حمایت از جوانان خلاق و ایده پرداز در دستور کار قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان ساخت: بخش مهمی از مشکل اشتغال جوانان با حمایت از تولید داخلی و تقویت دانش و فناوری تولید رفع می شود و همچنین بایستی بازنگری هایی در مراودات تجاری کشور صورت پذیرد تا بتوانیم بهره مندی حداکثری را از این حوزه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: امروز شرایط کشور به گونه ای است که دشمن تمام ابزارهای خود را به کار گرفته تا نظام اسلامی را تخریب کند، در چنین وضعیتی تصمیم گیری های اصولی و صحیح در امور مختلف از سوی مسئولان ضروری است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: موضوع دیگری که بایستی در کشور مورد توجه قرار گیرد، فرهنگ سازی برای رعایت الگوی صحیح مصرف است تا بتوانیم اقتصاد مقاومتی را محقق سازیم.

نظر شما