شناسهٔ خبر: 27372884 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کم نمی‌گذارم و با تمام وجود روی تشک خواهم جنگید

مهدی‌زاده: به حرف و حدیث‌ها کاری ندارم/ طلاهای قبلی در انتخابم برای جاکارتا بی‌تاثیر نبوده است

ملی‌پوش سنگین وزن کشتی فرنگی در بازی‌های آسیایی گفت: به حرف‌و حدیث‌ها برای انتخابم به منظور حضور در بازی‌ها‌ی آسیایی کاری ندارم و تنها به عملکرد خودم فکر می‌کنم.

صاحب‌خبر -

بهنام مهدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره حرف و حدیث‌هایی که در خصوص انتخابش برای حضور در بازی‌های آسیایی بین او و قوره‌جیلی‌ بوجود آمد گفت: به این حرف و حدیث‌ها کاری ندارم و تنها به عملکرد خودم فکر می‌کنم. در انتخابی تیم ملی شرایط خوبی نداشتم، اما حالا در آمادگی مطلوبی هستم. تصمیم نهایی با شورای فنی بوده و همه باید به آن احترام بگذاریم.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد تجربیات قبلی‌‌اش و همچنین کسب 4 مدال طلا در آسیا باعث شده کادر فنی اعتماد بیشتری به او داشته باشد گفت: بدون شک بی‌تاثیر نیست؛ در این مدت در هر 4 رویدادی که در آسیا به میدان رفتم با مدال طلا بازگشتم. خدا را شکر می‌کنم که برای حضور در جاکارتا انتخاب شدم و از اعتماد کاردفنی تیم ملی و شورای فنی تشکر می‌کنم. امیدوارم بتوانم کشتی‌های خوبی بگیرم و در کنار تمامی اعضای تیم با دست پُر به ایران برگردیم. 

ملی‌پوش سنگین وزن کشتی فرنگی در بازی‌های آسیایی درباره شناختش از حریفانش گفت: تقریبا همان حریفانی که چند ماه پیش در مسابقات قهرمانی آسیا با آنها رقابت کرده بودم به میدان خواهند آمد. شاید سطح مسابقات تغییر چندانی نداشته باشد، اما بدون شک بازی‌های آسیایی حساسیت بیشتری برای تمام کشورها دارد چون مدال طلای آن تاثیر زیادی در جایگاه کشورها در رده‌بندی تیمی و مدالی خواهد داشت.

مهدی‌زاده خاطر نشان کرد:‌ قول می‌دهم کم‌فروشی نکنم و با دل و جان برای کسب مدال طلا بجنگم. مطمئن باشید کم نمی‌گذارم و با تمام وجود خواهم جنگید تا خوشرنگ‌ترین مدال را برای ایران به ارمغان بیاورم.

انتهای پیام/س

نظر شما