شناسهٔ خبر: 27372220 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

راموس جواب رونالدو و انتقاد کلوپ را داد

کاپيتان تيم ملي رئال مادريد به اظهارات اخير هم‌تيمي سابقش درباره اين باشگاه و نيز انتقاد سرمربي تيم فوتبال ليورپول پاسخ داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاري روزنامه نود ، کنفرانس خبري پيش از بازي تيم‌هاي فوتبال رئال مادريد و اتلتيکومادريد در سوپرجام اروپا بهانه‌اش شد تا سرخيو راموس از خجالت کريستيانو رونالدو و يورگن کلوپ درآيد.

رونالدو که تابستان امسال از رئال مادريد به يوونتوس پيوست در يکي از مصاحبه‌هاي اخيرش با شبکه تلويزيوني باشگاه يوونتوش اظهارنظري طعنه‌آميز در مورد رئالي‌ها انجام داد و گفت که شرايط باشگاه يوونتوس با ساير باشگاه‌ها متفاوت است چون اعضاي اين باشگاه مانند يک خانواده هستند و همه او را در اين باشگاه دوست دارند.

راموس که فردا شب (چهارشنبه) در استوني مقابل روخي بلانکو به ميدان مي‌رود در واکنش به اين موضوع به خبرنگاران گفت: ما اينجا هميشه احساسي شبيه يک خانواده داشتيم و به همين دليل من نمي‌دانم رونالدو درباره چه چيزي صحبت مي‌‌کند. ما با هم کلي موفقيت کسب کرديم چون يک خانواده بوديم و او هم بخشي از اين خانواده بود، خانواده‌اي که ما هنوز آن را حفظ کرده‌ايم. مسلماً از دست دادن بازيکني مانند کريستيانو رونالدو تأثيري منفي دارد اما ما بدون او هم مي‌توانيم به قهرماني‌‌هاي‌مان ادامه دهيم چون در تاريخ اين باشگاه بازيکنان زيادي آمده‌اند و رفته‌اند اما رئال مادريد به قهرماني‌هايش ادامه داده است. هيچ کسي بالاتر از رئال مادريد نيست و هر اتفاقي که بيفتد اين باشگاه به زندگي‌اش ادامه مي‌دهد. رفتن رونالدو هم تصميم شخصي خودش بود. من اينجا تصميم‌ گيرنده نيستم اما درهاي اين باشگاه به روي هر کسي که بخواهد عضوي از خانواده رئال مادريد باشد باز است. از دست دادن رونالدو سخت بود اما هيچ بازيکني بالاتر از رئال مادريد نيست و ما هنوز هم براي بردن جام عطش داريم.

راموس در ادامه‌اش پاسخ اظهارات اخير يورگن کلوپ را هم داد. سرمربي آلماني ليورپول اخيراً در يکي از مصاحبه‌هايش با اشاره به خطايي که راموس در فينال ليگ قهرمانان فصل گذشته روي محمد صلاح بهترين بازيکن فصل گذشته قرمزپوشان مرسي‌سايد مرتکب و باعث خروج زودهنگام او از زمين بازي شد، اشاره کرد و گفت که ترجيح مي‌دهد که بازنده‌ بدي باشد تا اينکه مثل کاپيتان رئال مادريد به هر قيمتي به دنبال کسب پيروزي.

راموس در واکنش به اظهارات کلوپ ضمن تأکيد بر اينکه هنوز براي او احترام قائل است، گفت: من نمي‌خواهم در مورد اين موضوع صحبت کنم. او هم نظرش را گفته است. اما من هم نظر خودم را در مورد اين موضوع دارم. فکر مي‌کنم که اين صلاح بود که در آن حادثه اول دست مرا کشيد و من هم به هيچ عنوان عمداً قصد نداشتم که به او آسيب برسانم. شايد کلوپ دارد باختش را توجيه مي‌کند اما او بهتر است حواسش به بازيکنان خودش باشد و دست از سر ما بردارد. در واقع نظر او براي من اهميتي ندارد. زماني که ما براي به بهترين مربيان فصل رأي مي‌داديم من او را انتخاب کردم. او اگر مي‌خواهد، مي‌تواند شکست تيمش را توجيه کند اما اين اولين فينالي نبود که مي‌باخت.

نظر شما